УДК 336 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-01 |
Артюхова О. В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов, Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0003-2176-5048
e-mail: elenaartyuhova@ukr.net
Ганніченко Т. А., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов, Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-7597-6946
e-mail: gannichenko@mnau.edu.ua
Ігнатенко Ж. В., викладач кафедри іноземних мов, Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0003-1115-1325
e-mail: zhanna.ignatenko@gmail.com
Використання дидактичних ігор на заняттях з іноземних мов у процесі економічної освіти
Процес реформування економічної освіти спрямований на впровадження інтерактивних методів, засобів та прийомів навчання майбутніх фахівців, зокрема у процесі їх іншомовної підготовки. Вона є важливою складовою як загальної компетентності майбутнього фахівця, так і професійної, оскільки економічний термінологічний апарат є переважно англомовного походження. Через необхідність вивчення методів викладання іноземних мов (англійської) з метою модернізації системи економічної освіти є необхідність виявлення та поширення позитивного досвіду застосування ефективних методів викладання у вищому навчальному закладі, зокрема дидактичних ігор. Актуальність теми дослідження пояснюється необхідністю інтенсифікації навчального процесу, розробки активних методів навчання професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою і вирішення виховних завдань в процесі навчання, зумовленої високими вимогами, що пред’являються до рівня володіння іноземною мовою як засобом ділового спілкування фахівців економічного профілю. Метою статті є розгляд дидактичних ігор, їх різновидів, можливостей використання й ефективності під час вивчення англійської мови в процесі економічної освіти. Автори переконані, що у процесі підготовки здобувачів вищої освіти економічного профілю більшу увагу необхідно звертати на їх потреби, сміливо змінювати традиційні підходи, вміти коректувати стратегічні вектори освіти з урахуванням вимог сучасного світу. Сучасні науково-педагогічні працівники повинні надихати здобувачів вищої економічної освіти навчатися, розвивати і ефективно застосовувати підприємницькі здібності, набуті у вищому навчальному закладі. Викладачі повинні формувати такі навчальні завдання, що характеризуються реальним застосуванням. Ділові ігри є активним і ефективним методом навчання професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою і засобом інтенсифікації навчального процесу, що дозволяє успішно подолати психологічний і лінгвокультурний бар’єри в ситуаціях ділового спілкування іноземною мовою і сприяє формуванню професійної комунікативної компетентності майбутніх економістів.
Ключові слова: економічна освіта; business communication; іншомовна професійна компетентність; методи навчання, дидактична гра.
Література:
- Boltaeva, M. L. (2012). Delovaya igra v obuchenii. Molodoj uchenyj. 2 (37), 252-254. doi: https://moluch.ru/archive/37/4267/ 2020.05.03 [In Russ.].
- Derkach, A. A. (1991). Pedagogicheskaya evristika (iskusstvo obucheniya inostrannomu yazyku). M. [In Russ.].
- Kitajgorodskaya, G. A. (1988). Metodicheskie osnovy intensivnogo obucheniya inostrannym yazykam. Inostrannye jazyki – Inostrannye jazyki v shkole, 6 [In Russ.]
- Pidkasistyj, P. I. & Hajdarov, Zh. S. (1986). Tehnologiya igry v obuchenii i razvitii. M. [In Russ.]
- Byrne, D. (1976). Teaching Oral English.
- Littlewood, W. (1981). Communicative Language Teaching. Cambridge.
- Revell, J. (1979). Teaching Techniques for Communicative English. London.
- Taylor, J. & Walford, R. (1981). Simulation in the Classroom. Harlow.
Стаття надійшла до редакції: 10.04.2020
Як цитувати статтю: |
Артюхова О. В., Ганніченко Т. А., Ігнатенко Ж. В. Використання дидактичних ігор на заняттях з іноземних мов у процесі економічної освіти. Modern Economics. 2020. № 20(2020). С. 14-19. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-02. |
Artyukhova, O., Gannichenko, T. & Ihnatenko, Zh. (2020). Use of didactic games at foreign language classes in the process of economic education. Modern Economics, 20(2020), 14-19. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-02. |