УДК 339.13 (004) |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-03 |
Будник Л. А., кандидат економічних наук, доцент кафедри безпеки, правоохоронної діяльності та фінансових розслідувань, Тернопільський національний економічний університет, м. Тернопіль, Україна
ORCID ID: 0000-0002-1393-9354
e-mail: lydabydnik@gmail.com
Блажей І. О., кандидат економічних наук, викладач кафедри міжнародних економічних відносин, Тернопільський національний економічний університет, м. Тернопіль, Україна
ORCID ID: 0000-0002-0649-4991
e-mail: i.blazhey@gmail.com
Зовнішній та внутрішній маркетинг компанії з забезпечення інформаційної безпеки
Анотація. На сьогодні створення системи інформаційної безпеки є одним з першочергових завдань кожного підприємства, направлених на запобігання ризиків, пов’язаних з такими загрозами як витік або крадіжка закритої інформації, порушення авторських прав. Саме прийняття превентивних заходів з метою забезпечення конфіденційності та цілісності інформації є ефективним підходом до інформаційної безпеки. Водночас компаніям з забезпечення інформаційної безпеки складно зайняти ключові позиції на ринку інформаційних технологій, адже керівництво інших підприємств не завжди усвідомлює, наскільки важливим є даний продукт чи сервіс.
Метою статті є виокремлення найбільш ефективних інструментів зовнішнього та внутрішнього маркетингу задля посилення конкурентних позицій компанії з інформаційної безпеки.
У статті досліджено підходи до управління компанією з забезпечення інформаційної безпеки, які передбачають збільшення кількості продаж за рахунок використання інструментів зовнішнього та внутрішнього маркетингу. Розглянуто найбільш поширені проблеми інформаційної безпеки, з якими стикаються підприємства, на цій основі виокремлено товарні маркетингові стратегії компанії з забезпечення інформаційної безпеки. Запропоновано найбільш ефективні інструменти зовнішнього маркетингу з врахуванням специфіки підприємства, що дозволяє підвищити обізнаність споживачів про запропонований продукт чи сервіс, а також покращити рівень конкурентоспроможності. Виокремлено принципи внутрішнього маркетингу, використовуючи які, підприємство зможе досягти поставлених маркетингових цілей за менший проміжок часу у порівнянні з класичною маркетинговою стратегією. Доведено значущість використання внутрішнього маркетингу для формування позитивного корпоративного іміджу компанії з забезпечення інформаційної безпеки, а також для створення системи мотивації працівників.
Маркетинг допомагає створити умови для підвищення обізнаності про продукти інформаційної безпеки. Послуги можуть бути якісними та технічно досконалими, але саме маркетинг забезпечить необхідну рекламу та сформує потреби клієнтів, у той час як комплексне застосування внутрішнього та зовнішнього маркетингу дозволить створити цілісне зображення компанії та створити необхідний попит на продукти інформаційної безпеки.
Ключові слова: внутрішній маркетинг; інформаційна безпека; захист інформації; зовнішній маркетинг; маркетингова стратегія; менеджмент; поведінка споживачів; управління персоналом.
Література:
- Surmiak, A. (2019). Should we Maintain or Break Confidentiality? The Choices Made by Social Researchers in the Context of Law Violation and Harm. Journal of Academic Ethics. doi: https://doi.org/10.1007/s10805-019-09336-2.
- Reddy, A. & Aswath, L. (2016). Understanding Copyright Laws: Infringement, Protection and Exceptions. International Journal of Research in Library Science, 2 (1), 48-53.
- Torsen, M. & Anderson, J. (2010). Intellectual property and the safeguarding of traditional cultures. Legal Issues and Practical Options for Museums, Libraries and Archives. World Intellectual Property Organization (WIPO), 126 p. Retrieved from https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/tk/1023/wipo_pub_1023.pdf.
- Root, A. (2020). Cyber security marketing tactics that actually work. SevenAtoms. Retrieved from https://www.sevenatoms.com/blog/cyber-security-marketing-tactics-that-actually-works.
- Datta, H., Fouber, B. & van Heerde, H (2015). The impact of free-trial acquisition on customer usage, retention, and lifetime value. Journal of Marketing Research, LII, 217-234.
- Insights (2017). How to Create a Marketing Strategy for Information Technology Services. Retrieved from https://www.ironpaper.com/webintel/articles/marketing-strategy-information-technology/
- Bohnenberger, M. C., Schmidt, S., Damacena, C. & Francisco, J. (2019). Internal marketing: a model for implementation and development. Dimensión Empresarial, 17(1), 7-22. doi: http://dx.doi.org/10.15665/dem.v17i1.1657.
- Akbari, M., Chajnani, M.H. & Aletaha, S. H. (2019). Internal Marketing and the Internal Customers’ Citizenship Behavior in Higher Education. International Journal of Schooling, 1(3), 15-28. doi: http://dx.doi.org/22034/ijsc.2019.202676.1018.
- Mohanty, A & Mishra. B. (2019). Internal marketing mix and employee satisfaction in service industry – a literature review. International Journal of Business Marketing and Managemen, 4 (7), 5-16.
- Raziq, A. & Maulabakhsh, R. (2015). Impact of working environment on job satisfaction. Economics and Finance, 23, 717-725.
Стаття надійшла до редакції: 20.06.2020
Як цитувати статтю: |
Будник Л. А., Блажей І. О. Зовнішній та внутрішній маркетинг компанії з забезпечення інформаційної безпеки. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 19-23. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-03. |
Budnyk, L. & Blazhei, I. (2020). External and Internal Marketing of the Information Security Company. Modern Economics, 21(2020), 19-23. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-03. |