УДК 336.02 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-07 |
Гізела Сяпутрі Аю Гебі, аспірант, факультет економіки, Університет Шрівіджая, Палембанг, Індонезія
ORCID ID: 0000-0002-4897-8337
e-mail: ayugeby34@gmail.com
Сусетьо Дідік, професор, доктор економічних наук, викладач факультету економіки, Університет Шрівіджая, Палембанг, Індонезія
ORCID ID: 0000-0002-2435-3519
e-mail: didiksusetyo@yahoo.com
Суканто, доктор економічних наук, викладач факультету економіки, Університет Шрівіджая, Палембанг, Індонезія
ORCID ID: 0000-0002-1946-3270
e-mail: soekanto0813@gmail.com
Баланс між бюджетною та фіскальною політикою: емпіричні дані в провінції Південна Суматра
Анотація. Поточний баланс бюджету – одна з проблем уряду, який прагне зробити країну/регіон успішними, а фіскальна політика – один із напрямів діяльності уряду щодо регулювання бюджетного балансу. В умовах збалансованості бюджету та витрат на персонал багато урядів не змогли належним чином реалізувати фіскальну політику, тому часто виникали дисбаланси бюджету. Дане дослідження було проведено з метою уточнення, як збалансованість бюджету та його взаємозв’язок із фіскальною політикою в провінції Південна Суматра впливають на те, що кожен район/місто мають унікальну територію, однак часто у них виникає нерівність. Дані, використані у дослідженні, є вторинними даними Центрального бюро статистики та Головного управління податків і фінансів. Серед методів аналізу даних було використано регресію панельних даних. Очікується, що результати цього дослідження стануть довідковим матеріалом для подальших досліджень та будуть використані урядом при плануванні бюджетних видатків у провінції Південна Суматра.
У дослідженні проаналізовано бюджетні витрати, які включають балансові фонди і витрати на персонал, а також економічне зростання у бюджеті провінції Південна Суматра у 2009-2018 роках.
Результати дослідження вказують на те, що: балансові фонди та витрати на персонал позитивно впливають на бюджетні дисбаланси в регіоні Південна Суматра, однак ефект балансових фондів не є значним; економічне зростання має негативний та значний вплив на бюджетні дисбаланси в провінції Південна Суматра.
Таким чином, на підставі результатів регресії змінної фонду балансу, витрат на персонал та економічного зростання можна зробити висновок, що вони є визначальними змінними для балансу бюджету в провінції Південна Суматра. Про це свідчить значення показника R2 72,8 відсотка. Найбільший вплив фіскальної політики на баланс бюджету мають витрати на персонал. Враховуючи дані результати дослідження, має бути розроблена стратегія регулювання балансу бюджету в кожному районі/місті Південної Суматри. Крім того, здійснюючи виважену фіскальну політику, уряд зможе зменшити дефіцит бюджету та забезпечити збалансованість бюджету.
Ключові слова: бюджетний баланс; фіскальна стійкість; дефіцит бюджету; профіцит бюджету.
Література:
- Saretta, I. R. (2019). Kebijakan Fiskal : Salah Satu Strategi Pemerintah Mengatasi Masalah Internal Negara.
- Badan Pusat Statistik Indonesia, Statistik indonesia 2019. Retrieved from bps.go.id.
- Kementerian Keuangan (2020). Anggaran Pendapatan Belanja Daearah. Retrieved fromkemenkeu.go.id.
- Sudarso (2018). Pembayaran Tunjangan Hari Raya (THR) Aparatur Negeri Sipil (ASN) sebesar Take Home Pay (THP) menjadi faktor utama kenaikan belanja pegawai yang bersumber dari APBN 2018 di Sumatra Selatan (Sumsel). Retrieved from https://sumatra.bisnis.com/read/20180710/533/814829/belanja-pegawai-di-sumsel-melonjak-karena-thr.
- Kementerian Keuangan Republik Indonesia. Badan Kebijakan Fiskal Kementerian Keuangan Republik Indonesia 2017.
- UU nomor 33 tahun (2014). UU 33 tahun 2014 tentang Perimbangan Keuangan antara Pemerintah dan Pemerintahan Daerah.
- Tung, L. T. (2018). The effect of fiscal deficit on economic growth in an emerging economy: Evidence from Vietnam. Int. Stud., 11(3), 191-203. doi: 10.14254/2071-8330.2018/11-3/16.
- Molocwa, G. A., Khamfula, Y. & Cheteni, P. (2018). Budget deficits, investment and economic growth: A panel cointegration approach. Manag. Financ. Innov., 15(3), 182–189. doi: 10.21511/imfi.15(3).2018.15.
- Gounder, A. Neelesh, Narayan, Paresh Kumar, Prasad (2007). An empirical investigation of the relationship between government revenue and expenditure: The case of the Fiji Islands. J. Soc. Econ., 34(3), 147–158. doi: 10.1108/03068290710726711.
- Ocran, M. K. (2011). Fiscal policy and economic growth in South Africa. Econ. Stud., 38(5), 604–618. doi: 10.1108/01443581111161841.
- Narayan, P. K. and Narayan, S. (2006). Government Revenue and Government Expenditure nexus: Evidence from developing countries. Econ., 38(3), 285–291. doi: 10.1080/00036840500369209.
- Costello, A. M. Petacchi, R. and Weber, J. P. (2017). The impact of balanced budget restrictions on states’ fiscal actions. Rev., 92(1), 51–71. doi: 10.2308/accr-51521.
- Khairani, A. (2017). Pengaruh Pendapatan Asli Daerah dan Dana Transfer terhadap Defisit Anggaran pada Kabupaten dan Kota di Sumatera Selatan. Politeknik Negeri Sriwijaya.
- Todorova, T. (2019). Government Budget Balance And Economic Growth. Int. Sci. Publ., 13 (9), 1689–1699.
- Ahmad, F. and Rahman, B. (2017). The Relationship between Budget Deficit and Economic Growth : A Study on Bangladesh. ASA Univ. Rev., 11(2), 1–13.
- Dao, B. T. (2014). The Relationship between Budget Deficit and Economic Growth in Vietnam. SSRN Electron. J., 5(11), 79–85. doi: 10.2139/ssrn.2514134.
- Bui, D.-T. (2019). Fiscal sustainability in developing Asia – new evidence from panel correlated common effect model. Asian Bus. Econ. Stud., 27(1), 66–80. doi: 10.1108/jabes-01-2019-0001.
- Siebel, J. P. and Pitsoulis, A. (2011). Four budget deficit theories in one model. Econ. Educ., 11(1), 25–32.
- Defisit Anggaran Negara. Retrieved from www.bappenas.go.id.
- Anggreni, N. K. A. and Artini, L. G. Sri (2018). Pengaruh PAD, Dana Perimbangan Dan Belanja Modal Terhadap Kinerja Keuangan Daerah Kabupaten Badung Provinsi Bali. E-Jurnal Manaj. Univ. Udayana, 8(3), 1315. doi: 10.24843/ejmunud.2019.v08.i03.p06.
- Astuti Prihatiningsih, M. R. R, and S. HM (2013). Defisit Anggaran dan Implikasinya terhadap Perkembangan Ekonomi dan Kinerja Keuangan Kabupaten Tebo. Fak. Ekon. Univ. Jambi, 1(2), 97–108.
- Amalia, N. H. S. (2019). Pengaruh Inflasi, Pertumbuhan Ekonomi, Terhadap Defisit Anggaran Indonesia. E-Jurnal Univ. Jambi, 6(2).
- Fatima, G. Ahmed, M. and Rehman, W. ur (2012). Consequential Effects of Budget Deficit on Economic Growth of Pakistan. J. Econ. Financ., 5(3), 203–208. doi: 10.5539/ijef.v5n3p90.
- Oltjana Zoto A. and Berisha. M. (2016). Budget Deficit and Economic Growth in Albania. J. Eng. Sci. Res. Technol., 5(9), 333–340. doi: 10.5281/zenodo.154199.
- Eka, H. Maruto, P. and Basuki, U. (2019). Analisis Pengaruh Investasi dan Budget Deficit Terhadap Pertumbuhan Di Indonesia. Diponegoro J. Econ., 1, 67. Retrieved from https://ejournal2.undip.ac.id/index.php/dje.
- Satrianto, A. (2015). Analisis Determinan Defisit Anggaran dan Utang Luar Negeri di Indonesia. Kaji. Ekon., 4(7), 103736.
- Ramadhani, M. A. (2014). Pengaruh Defisit Anggaran, Pengeluaran Pemerintah Dan Hutang Luar Negeri Terhadap Pertumbuhan Ekonomi (Studi Kasus 6 Negara Asean Tahun 2003-2012). Ilm.
- Nwanne, H. Dr. (2014). Impact of Budget Deficit Financing on Economic Stability in Nigeria. Accounting/Finance, Manag. Soc. Sci. Godfrey Okoye Univ. Enugu Fac., 2(8), 122–135.
- Nwakobi, P. C. Echekoba, F. N. and Ananwude, A. C. (2018). Fiscal Deficit in an Oil Dependent Revenue Country and Selected Macroeconomic Variables : a time series analysis from Nigeria (1981-2015). J. Econ. Financ. Res., 3(1), 126–167. doi: 10.5281/zenodo.1285257.
- Arjomand, M. Emami, K. and Salimi, F. (2016). Growth and Productivity; The Role of Budget Deficit in the MENA Selected Countries. Procedia Econ. Financ., 36(16), 345–352. doi: 10.1016/s2212-5671(16)30046-6.
- Nkechi, F. and Gabriel, A. (2017). Assessment of Impact of Government Budget Deficits on Unemployment Rate in Nigeria, 8(6), 18–26. doi: 10.9790/5933-0806021826.
- Utami, N. W. (2020). Kebijakan Fiskal Defisit. Retrieved from https://www.jurnal.id/id/blog/pengertian-kebijakan-fiskal-dan-tujuannya/
Стаття надійшла до редакції: 10.10.2020
Як цитувати статтю: |
Гізела Сяпутрі Аю Гебі, Сусетьо Дідік, Суканто Баланс між бюджетною та фіскальною політикою: емпіричні дані в провінції Південна Суматра. Modern Economics. 2020. № 23(2020). С. 44-49. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-07. |
Gisela Syaputri Ayu Geby, Susetyo Didik, Sukanto (2020). Balance between Budget and Fiscal Policy: Empirical Evidence in South Sumatra Province. Modern Economics, 23(2020), 44-49. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-07. |