УДК 658.8 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V46(2024)-02 |
Бєднін І. О., аспірант кафедри публічного управління та адміністрування і міжнародної економіки, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
e-mail: igorbednin77@gmail.com
Сучасні тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями
Ефективна система маркетингових комунікацій є ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності підприємств на внутрішніх і міжнародних ринках. У сучасних умовах розвитку інформаційних технологій успішність діяльності будь-якого підприємства значною мірою залежить від уміння та досвіду керівників в управлінні комунікаційними процесами.
Метою статті є узагальнення понять комунікаційних інструментів підприємств та інформації як основ комунікаційного менеджменту, а також дослідження сучасних методів маркетингових комунікацій для ефективного просування товарів і послуг.
Стаття висвітлює основні принципи управління маркетинговими комунікаціями, зокрема комплексність та узгодженість рішень, інтеграцію в діяльність організації, орієнтованість на результат, гнучкість, розробку альтернативних шляхів та орієнтацію на місію, візію та плани. Розглянуто сучасні тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями, такі як інтегровані підходи, персоналізація повідомлень, відеомаркетинг, використання соціальних мереж і впливового маркетингу, аналіз даних, пошукова оптимізація, етичний маркетинг, мобільний маркетинг, створення наративів, маркетинг автоматизації та цифрова безпека.
Крім того, дослідження підкреслює значущість етичного та екологічно відповідального маркетингу, що набуває все більшої актуальності завдяки зростаючій обізнаності споживачів про екологічні та соціальні аспекти. Підприємства, що впроваджують такі підходи, мають вищі шанси привернути та зберегти лояльних клієнтів.
Ключові слова: маркетингові комунікації; споживач; тенденції розвитку; інтерактивні маркетингові комунікації; телекомунікації.
Література:
- Лавриненко С., Зелінська А., Бездітко О. Бізнес-комунікації та їх інноваційність в системі менеджменту підприємства. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-41.
- Кравчук І. І., Лавриненко С. О. Управління знаннями та бізнес-комунікаціями – актуальні тренди інноваційного розвитку сучасних організацій. Ефективна економіка. № 1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9868. DOI: 10.32702/2307-2105-2022.1.4
- Фостолович В., Гуртовий Ю., Фостолович Р. Комунікаційні процеси в підприємствах сфери гостинності за умов цифрових трансформацій. Економіка та суспільство. Вип. 61. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-58
- Kalaman O., Dyshkantiuk O., Vlasiuk K. Communication processes in the personnel management system of the hospitality industry [Комунікативні процеси в системі управління персоналом індустрії гостинності]. Infrastruktura rynku. 2023. Vol. 71. Pp. 128–134. Available at: https://dspace.onua.edu.ua/items/5a2a671c-09fc-40f1-a8cf-387e769d1abc.
- Орлова К. Є., Царук І. М., Саннікова С. Б. Комунікативні аспекти наукових досліджень у сфері менеджменту. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. Вип. 8. URL: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-8-04-07.
- Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] / заг. ред. Н.В. Карпенко. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с.
- Як збільшити відвідуваність сайту. URL: https://www.site2b.ua/ua/web-blog-ua/yak-zbilshiti-vidviduvanist-sajtu.html.
- Тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями 2023. Аналітичний звіт. URL: https://factum-ua.com/document/Factum%20Group%20Marketing%20Directors%20Poll%20-%20Report%202023_vpdf.
- Савицька Н., Пахуча Е., Віннік П. Сучасні тенденції управління маркетинговими комунікаціями. Молодий вчений. № 11 (123). С. 140-145. URL: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2023-11-123-5.
- Чугаєв О. А., Арутюнян О. Г. Формування міжнародної маркетингової комунікації підприємства. Журнал стратегічних економічних досліджень. 2023. № 1 (12). С. 91-99. DOI: 10.30857/2786-5398.2023.1.10. URL: https://econ-vistnyk.knutd.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/2023/07/1-2023-10.pdf..
Стаття надійшла до редакції: 07.08.2024
Як цитувати статтю: |
Бєднін І. О. Сучасні тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями. Modern Economics. 2024. № 46(2024). С. 12-18. DOI: https://doi.org/10.31521/ |
Bednin I. Current Trends in Marketing Communications Management. 2024, № 46(2024),12-18. DOI: https://doi.org/10.31521/ |