УДК 658.8:004 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V15(2019)-26 |
Сухомлин Л. В., кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук, Україна
ORCID ID: 0000-0001-9511-5932
e-mail: larisavad@gmail.com
Орлова К. О., магістрант кафедри менеджменту, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м. Кременчук, Україна
ORCID ID: 0000-0001-8467-4608
e-mail: katya.orlova.977@gmail.com
Інформаційно-програмні рішення щодо удосконалення збутової діяльності підприємства
Анотація. Статтю присвячено комплексній оцінці показників збутової діяльності, а також наданню практичних рекомендацій щодо удосконалення системи збуту із застосуванням інформаційно-програмного забезпечення для підприємств гірничодобувної галузі. Надано інтерпретацію понять «збут», система збуту та канали дистрибуції із точки зору різних авторів. Встановлено, що одним із пріоритетних завдань для розвитку збутової діяльності та побудови ефективної системи збуту металургійних підприємств є впровадження інформаційних технологій. Завдяки моделі SNW-аналізу підприємства досліджено основні канали збуту залізорудної продукції, що дозволило виявити резерви удосконалення збутової діяльності, а також надати практичні рекомендації у розрізі кожного з існуючих каналів шляхом прийняття інформаційно-програмних рішень у сучасних ринкових умовах господарювання.
Ключові слова: збут продукції; канали дистрибуції; SNW-аналіз; маркетингові комунікації; SEO-оптимізація; CRM-система.
Література:
- Терент’єва Н. В. Принципи та функції управління збутовою діяльністю. Вісник Запорізького національного університету. № 1 (29). С. 127-138.
- Пєтухова О. М., Стасішена К. В. Удосконалення збутової діяльності підприємства. Ефективна економіка. 2018. № 2. С. 1–8.
- Сазонець О. М. Інформаційні системи і технології в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: навч. посіб. / за ред. О. М. Сазонець. Київ : ЦНЛ, 2014. 256 с.
- Матвієць О. В., Кошівська М. В. Збутова діяльність як складова частина господарської діяльності підприємства. Modern Economics. 2018. № 11. С. 116-121. https://doi.org/10.31521/modecon.V11(2018)-19.
- Нестеренко С. С., Кутліна І. Ю. Сутність збуту в системі маркетингу підприємства. International Scientific and Practical Conference «World Science». №1 (5). С. 76-79.
- Ключник А. В., Білозерцева І. О. Теоретичний аналіз поняття «збуту» та його функцій. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. 6(2). С. 188-191.
- Репіч Т. А. Удосконалення функціонування каналів розподілу за рахунок взаємодії маркетингової та логістичної складової. Інвестиції: практика та досвід. 2018. №3. С. 61–65.
- Орлова К. О., Дорожкіна Г. М., Сакун Л. М. Оцінка ефективності зовнішньоекономічної діяльності металургійного підприємства за умов фінансової кризи. Приазовський економічний вісник. 2018. 5 (10). С. 15-21.
- Сухомлин Л. В., Різніченко Л. В., Орлова К. О. Забезпечення сталої конкурентної позиції підприємства за рахунок ефективного управління його ресурсним потенціалом. Проблеми системного підходу в економіці. 3 (1). С. 109-115.
- Shtal T. V., Buriak M. M., Amirbekuly Y., Ukubassova G. S., Kaskin T. T., Toiboldinova Z. G. (2018). Methods of analysis of the external environment of business activities. Espacios, 29, 12, 22–31.
- Egria, & Bayrak, C. (2014). The role of search engine optimization on keeping the user on the site. Procedia Computer Science, 36, 335–342. https://doi.org/10.1016/j.procs.2014.09.102.
Стаття надійшла до редакції: 26.05.2019
Як цитувати статтю: |
Сухомлин Л. В., Орлова К. О. Інформаційно-програмні рішення щодо удосконалення збутової діяльності підприємства. Modern Economics. 2019. № 15(2019). С. 183-190. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V15(2019)-26. |
Sukhomlyn L., Orlova K. (2019). Information and Software Solutions for Improvement of Enterprise’s sales activity. Modern Economics, 15(2019), 183-190. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V15(2019)-26. |