УДК 338:316.1 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-05 |
Джімір Р. П., Ph. D, Університет Трибхувана, Непал, почесний науковий співробітник, Інститут Сандала, Норвегія
ORCID ID: 0000-0002-2908-1006
e-mail: rudraprasad_ghimire@yahoo.com
Інноваційна співпраця для розвитку соціального підприємництва
Анотація. Інноваційна чітка співпраця є основою для розвитку соціального підприємництва. Така співпраця залежить від засобів, що використовуються для вирішення соціальної проблеми шляхом нарощування соціального капіталу в сучасну епоху через поширення паралельних соціальних, економічних проблем та проблем, пов’язаних із хворобами. Роль незалежної науки може мати великий прорив у вигляді внеску незалежних вчених у новаторські дослідження через інноваційну чітку співпрацю. Сучасні інновації такої співпраці вирішують соціальні проблеми світової системи якості з наукової точки зору. Метою дослідження є виявити роль незалежної науки у прямій співпраці та одночасному розвитку. Стаття базується на науковому огляді значення незалежної науки для інноваційної співпраці. Творча незалежна наука створює цінність рівномірного соціального розвитку. Чітка інноваційна співпраця може бути реалізована через чітку політику, визначені компетенції, навички, чітку систему, стратегію спільних інновацій, досліджень, освіти та розвитку на основі праці незалежного вченого. Таким чином, важливість інноваційної співпраці має значення як в короткостроковій, так і довгостроковій перспективі, оскільки соціальні підприємці постійно докладають зусиль для вирішення соціальних ризиків та невизначеностей у бізнесі. Інноваційні соціальні медіа відіграють позитивну роль, проте їм бракує потенційного розвитку на сьогодні. Усі їх можливості залежать від інноваційної спрямованості соціальних мереж, що базується на інформації й співпраці, що мають більшість речей, важливих для життя, трансформуючи інноваційні матеріали, знання, ідеї, досвід та обмін ідеями із покоління в покоління для індивідуального й інституційного розвитку соціального підприємництва у повсякденному житті. Недоступні діапазони можна вирішити через доступ до інноваційної співпраці всіх інвесторів паралельно із розвитком соціального підприємництва.
Ключові слова: незалежна наука, чітка співпраця, інновації, соціальне підприємництво, розвиток.
Література:
- Acs, Z., Boardman, M., & McNeely, C. (2013). The Social Value of Productive Entrepreneurship. Small Business Economics, 40(3), 785-796.
- Alter, K. (2002). Case Studies in Social Entrepreneurship. Washington, DC: Counterpart International. Anthropology, 23: 175–92.
- Bahmani, S., Galindo, M. -A, & Méndez, M. (2012). Non-profit Organizations, Entrepreneurship, Social Capital and Economic Growth. Small Business Economics, 38(3), 271-281.
- Battilana, J., Sengul, M., Pache, A. C., and Model, J. (2015). ‘Harnessing Productive tensions in Benkler, Y. (2006). The Wealth of Networks: How Social Production Transforms Markets and Freedom. New Haven: Yale University Press.
- Bielefeld, W. (2009). Issues in Social Enterprise and Social Entrepreneurship. Journal of Public Affairs Education, 15(1), 69-86. Re-trieved from http://www.jstor.org/stable/40215838.
- Bloom, P. (2009). Overcoming Consumption Constraints Through Social Entrepreneurship. Journal of Public Policy & Marketing, 28(1), 128-134.
- Brockhaus, R.H. (1980) Risk Taking Propensity of Entrepreneurs. Academy of Management Journal, 23, 509-520. https://doi.org/10.2307/255515.
- Cheng, C. and Shiu, E. (2018). How to enhance SMEs customer involvement using social media: The role of Social CRM. International Small Business Journal: Researching Entrepreneurship, 37(1), pp.22-42.
- Cho, H.; Park, J.Y.; Sung, C.S. (2020). How Does Technology Startups Increase Innovative Performance? The Study of Technology Startups on Innovation Focusing on Employment Change in Korea. Sustainability 12, 551: 1-14. Retrived from file:///C:/Users/Administrator/Downloads/sustainability-12-00551.pdf.Assessed on 4 September 2020.
- Dacin, P. A., M. Dacin, M. Matear. 2010. Do we need a theory of social entrepreneurship? Acad. Management Perspect. 24(3) 37–57.
- Dees, J. G. & Anderson, B. B. (2003) ‘For-Profit Social Ventures’, International Journal of Entrepreneurship Education, 2, pp. 1-26.
- Dees, J.G. (1998), ‘‘Enterprising nonprofits’’, Harvard Business Review, Vol. 76, 55-67.
- Dunkwu, Jude and Obiajulu, Egbunike and Ozuem, W. (2016). Understanding Social Entrepreneurship: An Exploration of Theory and Practice. World Journal of Social Sciences, 6 (3). pp. 86-99.
- Durkin, M., McGowan, P. and McKeown, N. (2013). ‘Exploring social media adoption in small to medium-sized enterprises in Ireland’, Journal of Small Business and Enterprise Development, 20(4), pp. 716-734.
- Fagerberg, J. (2018). Mission (im) possible? The role of innovation (and innovation policy) in supporting structural change & sustainability transitions. TIK Working Papers on Innovation Studies, TIK Centre, University of Oslo.
- Garcia-Morales, V., Martín-Rojas, R. and Lardón-López, M. (2018). Influence of social media technologies on organizational performance through knowledge and innovation. Baltic Journal of Management, 13(3), pp.345-367.
- Gavurova, B., Bacik, R., Fedorko, R. and Nastisin, L. (2018). The customer’s brand experience in the light of selected performance indicators in the social media environment. Journal of Competitiveness, 10 (2), pp.72-84.
- Gawell, M. (2013), “Social entrepreneurship – innovative challengers or adjustable followers?”, Social Enterprise Journal, 9 (2) 203-220. https://doi.org/10.1108/SEJ-01-2013-0004.
- Ghimire, R. P. (2020). Practical Applications of Social Entrepreneurship in Business Community Innovation, Journal of Modern economics (19), 7-12.
- Ghimire, R.P. (2020). Scientific Enquiry into the Flat Social Media Innovation based Modelling of Flat Social Entrepreneurship for Economic and Non-Economic Opportunities. Access journal, ACCESS Press, 1(1): 31-39 DOI: http://doi.org/XXXX.
- Goel, R. (2008). E-Commerce. New Delhi: New Age International Ltd Publishers
- Guerrero, M. et al. (2016). Entrepreneurial universities: Emerging models in the new social and economic landscape. Small Business Economics 47(3): 551-563.
- Hamel, G. & Green, B. (2007).The Future of Management. Boston: Harvard Business School Press.
- Helal, G., Ozuem, W. and Lancaster, G. (2018). Social media brand perceptions of millennials. International Journal of Retail & Distribution Management, 46(10), 977-998.
- Holborow, M. (2015). The Neoliberal Invention of Entrepreneur In Book: Language and Neoliberalism 71-95 Chapter: Chapter 5Publisher: Routledge Available https://www.researchgate.net/publication/308306121_The_Neoliberal_Invention_of_Entrepreneur. Hybrid organizations: The case of work integration social enterprises’, Academy of Management Journal, 58 (6) 1658-1685.
- Jagongo, A. and Kinyua, C. (2013). The Social Media and Entrepreneurship Growth (A New Business Communication Paradigm among SMEs in Nairobi). International Journal of Humanities and Social Science, 3(10), pp.213-227.
- Jilenga, M.T. (2017). Social Enterprise and Economic Growth: A Theoretical Approach and Policy Recommendations, International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, 7(1), 41-49.
- Jones, N., Borgman, R. and Ulusoy, E. (2015). Impact of social media on small businesses. Journal of Small Business and Enterprise Development, 22(4), pp.611-632.
- Kasavana, M. L., Nusair, K., & Teodosic, K. (2010). Online social networking: Redefining the human web. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 1(1), 68-82. doi:10.1108/17579881011023025 Kärkkäinen.
- Kim, A. and Ko, E. (2012). Do social media marketing activities enhance customer equity? An empirical study of luxury fashion brand. Journal of Business Research, 65(10), pp.1480-1486.
- Koch, H., Leidner, D. and Gonzalez, E. (2013). Digitally enabling social networks: resolving IT-culture conflict. Information Systems Journal, 23(6), pp.501-523.
- Kotler, P. and Armstrong, G. (14th ed.) (2011). Principles of Marketing. Pearson Prentice Hall.
- Lange, O. (1943) “A Note on Innovations”. The Review of Economic Statistics, 25:1.pp 19-25.
- Liebert, H. (2011). Alexander the Great and the History of Globalization. The Review of Politics 73 p533–560. © University of Notre Dame.
- Lumpkin, G., Moss, T., Gras, D., Kato, S., & Amezcua, A. (2013). Entrepreneurial processes in social contexts: How are they different, if at all? Small Business Economics, 40(3), 761-783.
- Malerba, E., Orsenigo, L., (1997). “Technological Regimes and Sectorial Patterns of Innovative Activities”, Industrial and Corporate Change 6, 83-117.
- Maree, T. (2017). The Social Media Use Integration Scale: Toward Reliability and Validity. International Journal of Human–Computer Interaction, 33(12), pp.963-972.
- Marshall, A. (1890a). Principles of Economics, Ist edition London: Macmillan.
- Martin, R., L., & Osberg, S. (2007). Social Entrepreneurship: The Case for Definition. Stanford Social Innovation Review, Vol.5, No.2, pp. 28-39, ISSN 15427099.
- Mazzucato, M. (2017). Mission-Oriented Innovation Policy – Challenges and opportunities, UCL Institute for Innovation and Public Purpose.
- Nga, J., & Shamuganathan, G. (2010).The Influence of Personality Traits and Demographic Factors on Social Entrepreneurship Start up Intentions Journal of Business Ethics, 95(2), 259-282.
- Nolan, A., &Guellec, D. (2019).The digitalisation of science, technology and innovation.An overview of key developments and policies. OECD, DSTI/ STP 14.
- Pianta, M. (2000).The Employnemt Impact of Product and Process Innovation, în M. Vivarellyşi M. Pianta (eds.), The Employment Impact of Innovation: Evidence and Policy, Routledge, London.
- Reay, T., Jaskiewicz, P., and Hinings, C. (2015) ‘How family, business, and community logics shape family firm behavior and “rules of the game” in an organizational field’, Family Business Review, Vol. 28, pp. 292–311.
- Romero, I. (2009). PYMES y cadenzas de valor globales. Implicacioness para la politica industrial en las economiasandesarrollo. Análissis Económico, 24(57), 199-216.
- Roundy, P. T., and Bonnal, M. (2017) ‘The singularity of social entrepreneurship: Untangling its uniqueness and market function’, The Journal of Entrepreneurship, 26 (2), 137-162.
- Samad N., Noreena, Md. Y. & Rina, F. I., (2019). Effectiveness of Social Enterprise in Managing Intellectual Capital. International Journal of Financial Research 10,(3) ISSN 1923-4023(Print)ISSN 1923-4031(Online) DOI: https://doi.org/10.5430/ijfr.v10n3p280 Available at: http://www.sciedupress.com/journal/index.php/ijfr/article/view/15527/9632.
- Sandal, J-U. (2017). How innovations maintains and develops democracy. Economic annals – XXI, 165 (5- 6), 23-26.
- Sandal, J-U. (2017). Innovation in Education – Dynamic Innovative Learning Methods as Approach to Independent Science. Ukraine – EU. Modern Technology, Business and Law. Modern Priorities of Economics. Societal Challenges. Chernihiv: Chernihiv National University of Technology. Retrieved from http://www.stu.cn.ua/ media/files/conference/Part_1.pdf.
- Segen, J.C. (1992). Dictionary of Modern Medicine. p. 246.ISBN 1-85070-321-3.
- Schumpeter, J.A. (1934). The Theory of Economic Development: An Inquiry into Profits, Capital, Credit, Interest and the Business Cycle. London: Oxford Univ. Press.
- Schumpeter, J.A., (1934). The Theory of Economic Development, translated by R. Opie from the shape family firm behavior and “rules of the game” in an organizational field’, Family2nd German edition, Harvard University Press, Cambridge.
- Senge, P. (2007). Pátádisciplína – Teorie a praxeučící se organizace. Praha: Management Press.
- Sijabat, R. (2015).The Role of Social Entrepreneurship in Enabling Economic Opportunities for the Poor: A Synthesis of the Literature and Empirical Works International Journal of Business and Social Science 6 (11), 1-7.
- Smith, P. and Taylor, J. (2004). Marketing Communications: An Integrated Approach. London: Kogan Page Limited.
- Sud, M., VanSandt, C.V. & Baugous, A.M. Social Entrepreneurship: The Role of Institutions. J Bus Ethics 85, 201–216 (2009). https://doi.org/10.1007/s10551-008-9939-1.
- Uyar, A. and Boyar, E. (2015). An Investigation into Social Media Usage of Publicly Traded Companies. Journal of Corporate Accounting & Finance, 27(1), pp.71-78.
- Young, D. R. & Grinsfelder, M. C. 2011). Social Entrepreneurship and the Financing of Third Sector Organizations, Journal of Public Affairs Education 17(4), 543-567 DOI:10.1080/15236803.2011.12001661.
Стаття надійшла до редакції: 15.05.2021
Як цитувати статтю: |
Джімір Р. П. Інноваційна співпраця для розвитку соціального підприємництва. Modern Economics. 2021. № 27(2021). С. 35-41. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-05. |
Ghimire R. (2021). Innovative Flat Collaboration for Social Entrepreneurship Development. Modern Economics, 27(2021), 35-41. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-05. |