УДК 368.2 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V22(2020)-02 |
Жилякова О. В., кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів та обліку, Харківський державний університет харчування та торгівлі, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0003-4580-1752
e-mail: zhyliakovaolena@gmail.com
Жилякова Г. С., старший викладач кафедри організації будівельного виробництва, Харківський національний університет будівництва та архітектури, м. Харків, Україна
e-mail: zilakovagalina22@gmail.com
Інноваційні технології у страхуванні життя
Анотація. Страхування життя у сучасних українських реаліях є необхідним елементом захисту населення на випадок хвороби, досягнення пенсійного віку та реалізації інших ризиків, що пов’язані з життям, здоров’ям та працездатністю. У статті розглянуто фактори впливу на впровадження інноваційних технологій у страхування життя. На прикладі досвіду закордонних та українських страхових компаній, що надають послуги зі страхування життя, доведено ефективність та необхідність використання можливостей інноваційних технологій для підвищення конкурентних переваг страховиків та задоволення потреб страхувальників в умовах діджиталізації з урахуванням кризи, що обумовлена карантином у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби. У результаті дослідження запропонована низка скоординованих кроків для успішного впровадження інноваційних технологій у страхування життя.
Ключові слова: страхування життя; онлайн-страхування; інноваційні технології; діджиталізація.
Література:
- Желізняк Р. Й., Бонецький О. О., Жулевич М. І. Розвиток світового ринку страхування в умовах діджиталізації. Modern Economics. № 17(2019). С.100-104. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-16.
- Журнал Insurance TOP. URL: http://www.forinsurer.com (дата звернення: 01.07.2020).
- Кондратенко Д. Вплив каналів реалізації страхових послуг на вибір споживачів. Бізнес Інформ. 2014. № 10. С. 358-
- Кулина Г.М. Інноваційні технології дистрибуції страхових продуктів. Світ фінансів. 2016. №1. С.215-226.
- Офіційний сайт компанії Bain & Company. URL: https://www.bain.com (дата звернення:07.2020).
- Пікус Р., Заколодяжний В. Інноваційний розвиток страхової діяльності як основа підвищення її ефективності. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Економіка. 2015. Вип. С. 72-80.
- Приказюк Н. В., Моташко Т. П. Інтернет продаж страхових послуг: тенденції та перспективи розвитку. Економіка і фінанси. 2015. №1. С. 42-47. URL: http://ecofin.at.ua/maket_201501.pdf (дата звернення:07.2020).
- Третяк Д. Д., Поруба Я. С. Інноваційні технології в автотранспортному страхуванні. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 1. С. 30-36.
- Memmo F. Transforming customer service in insurance through digital innovation. 2015. URL:http://www.ey.com/Publication/ vwLUAssets/ey-digital-strategies-for-life-insurers/ $FILE/eydigital-strategies-for-lifeinsurers.pdf (дата звернення:07.2020).
- Merton R. C. A Functional Perspective of Financial Intermediation. Financial Management. 1995. Vol. 24. № 2. Р. 23-41.
Стаття надійшла до редакції: 30.07.2020
Як цитувати статтю: |
Жилякова О. В., Жилякова Г. С. Інноваційні технології у страхуванні життя. Modern Economics. 2020. № 22(2020). С. 13-17. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V22(2020)-02. |
Zhyliakova O., Zhyliakova H. (2020). Innovative Technology in Life Insurance . Modern Economics, 22(2020), 13-17. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V22(2020)-02. |