УДК 338.486:659 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-13 |
Муштай В. А., кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та логістики, Сумський національний аграрний університет, м. Суми, Україна
ORCID ID: 0000-0001-9042-0241
e-mail: vamushtai@gmail.com
Макарова В. В., доктор економічних наук, доцент, професор кафедри маркетингу та логістики, Сумський національний аграрний університет, м. Суми, Україна
ORCID ID: 0000-0003-1076-9246
e-mail: victoria.makarova24@ukr.net
Стратегічні орієнтири формування та розподілу туристичного продукту за оцінкою ставлення споживачів
В основі формування та подальшого розподілу туристичного продукту мають покладатися бажання споживачів, їх прагнення задовольнити власні туристичні потреби відповідно до очікувань від споживання послуг сфери гостинності. Тому, дослідження уподобань та мотивів споживачів, їх розуміння з подальшим використанням отриманої інформації при створенні туристичних продуктів обумовлюватиме вибір стратегії туристичної компанії.
Моделювання мотивів та уподобань споживачів сприятиме отриманню інформації щодо ставлення споживачів до туристичного продукту, їх думок відносно кожного з атрибутів туристичного продукту та виявлення ступеня їх незадоволення певною модифікацією. Аналіз отриманої в такий спосіб інформації про ринковий попит сприятиме формуванню конкурентоспроможного туристичного продукту та визначатиме стратегічні орієнтири діяльності підприємства туристичної індустрії.
Розподіл туристичного продукту має здійснюватися за впровадження в систему розподілу туристичного підприємства збутових інновацій, запровадження змін в організацію збутових процедур та використання нових інформаційних збутових програм.
Ключові слова: туристичний продукт; послуга; попит; потреба; формування; розподіл; уподобання; ставлення; споживач.
Література:
- Про туризм: Закон України від 15 вер. 1995 р. № 325/95-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-%D0%B2%D1%80#Text (дата звернення: 02.12.2022).
- Саковська О. М., Лементовська В. А. Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив – тур. Економіка та держава. 2020. №10. С. 80 – 83.
- Ткаченко Т. Особливості механізму реалізації туристичного продукту та формування його асортименту на прикладі діяльності турагенції TUI. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. 2019. № 2 (1). С. 88-99.
- Сагалакова Н. О. Характеристика туристичного продукту як специфічного об’єкту ціноутворення. Інвестиції: практика та досвід. №17. С. 27–33.
- Горшкова Л. О. Теоретичні аспекти обслуговування туристичного продукту. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 20. С. 292-296.
- Шквиря Н. О., Арестенко Т. В. Маркетингові дослідження споживачів готельних послуг. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). №1(43). С. 175–180.
- Смирнов І. Г., Любіцева О. О. Маркетинг сталого туризму: навч. посіб. Київ : Видавництво Ліра -К, 2020. 256 с.
- Кривоберець М. М. Продукт туристичного оператора та його місце в індустрії туризму. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. Том 31 (70). № 2. С. 212–216.
- Глушко В. Просування туристичних послуг. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право.№ 1. С. 86–96.
- Джинджоян В. В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 9. С. 39–45.
Стаття надійшла до редакції: 14.12.2022
Як цитувати статтю: |
Муштай В. А., Макарова В. В. Стратегічні орієнтири формування та розподілу туристичного продукту за оцінкою ставлення споживачів. Modern Economics. 2022. № 36(2022). С. 89-95. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-13. |
Mushtai V., Makarova V. (2022). Strategic guidelines for the formation and distribution of the tourist product based on the assessment of consumer attitudes. Modern Economics, 36(2022), 89-95. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-13. |