УДК 341.01:330.8:378 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-27 |
Середа В. О., кандидат юридичних наук, науковий співробітник Інституту д-ра Я.-У. Сандала, Норвегія
ORCID ID: 0000-0001-7595-0260
e-mail: provost@janusandal.no
Розвиток сучасної економіки та динамічної інноваційної педагогіки: теоретичний аспект
Анотація. Сучасне суспільство наповнене духом реформ та оновлення демократії. Одним із важелів надання позитивного вектору для економіки України та подальшої демократизації суспільства, поряд зі створенням привабливого інвестиційного клімату та верховенства права, є розвиток підприємництва через прийняття інновацій та розширення економічної свободи діяльності. Проаналізовано, що інновації в педагогіці та методах навчання й інновації на ринку товарів і праці є аналогічними. Це підтверджується також тим, що в епоху цифрової економіки та глобалізації кожен вчений і викладач повинен здобувати нові знання та новітні педагогічні та наукові методи. Успішне використання викладачами інноваційних способів викладання дисциплін є життєво важливою потребою освіти та науки. Доведено, що кожному вченому чи викладачу потрібно шукати нові знання та новітні педагогічні методи, щоб не відставати від викликів цифрової економіки та глобалізації. Дослідження ґрунтується на результатах теоретичного переосмислення економічних теорій підприємництва та інновацій, а також міжнародному стажуванні автора як запрошеного лектора у школі соціального підприємництва IBS Інституту д-ра Я.-У. Сандала. Автор вважає можливим застосувати знання, здобуті під час стажування, для підготовки практикуючих податкових консультантів, бухгалтерів, юристів, адвокатів та спеціалістів інших професій. Ролі політики та уряду дещо обмежені у пошуку, впровадженні інновацій та підприємництва. Це також стосується ролі організацій та університетів. У статті підкреслюється важливість просування творчого мислення, інноваційного бачення у навчанні сучасних підприємців, а також юристів та політиків для того, щоб обирати правильний шлях розвитку.
Ключові слова: інновації; динамічна інноваційна педагогіка; підприємництво; верховенство права; економічна динаміка; інноваційний метод.
Література:
- Bakos, N. H. (2019). Teaching and Learing Methods on Higher Levels of Education Using Innovative Principles. International Scientific and Practical Internet Conference “Competitiveness and Innovations: Problems of Science and Practice”. Kharkiv. 2019,
457-460рр. ISBN 978-617-7801-07-7. - Dilthey, W. (1988). Introduction to the Human Sciences. An Attempt to Lay a Foundation for the Study of Society and History. Translated with an Introductory Essay by Ramon J. Betanzos. Wayne State University Press: 1988, 386 pp. ISBN:9780814318980.
- Ferrari, A., Cachia R. & Punie, Y. (2009) Innovation and Creativity in Education and Training in the EU Member States: Fostering Creative Learning and Supporting Innovative Teaching. [Read 12. February 2020]. Retrieved from https://pdfs.semanticscholar.
- Keith, K. M. (2001). The Paradoxical Commandments: Finding Personal Meaning in a Crazy World.USA: InnerOcean Publishing.
- Powell, B. (2003), Economic Freedom and Growth: The Case of the Celtic Tiger. Cato Journal, 22(3), 431-448
- Sandal, J-U. (2012), Labor, innovation and strenuous of life. The journal of the Economic Society of Finland, 3
- Sandal, J-U. (2013), Social Entrepreneurship in Theory and Practice: Promoting Entrepreneurship in Different Social Groups. Role of high education institutions in society: challenges, tendencies and perspective. Academic papers Nr. 1 (2) Alytus, 237-247.
- Sandal, J-U. SosialtEntreprenørskap. Lund Papers in Economic History, 96, Lund University. Lund, Sweden no. 96, 2004. 1-20 pp.
- Sandal, J.-U. (2003). Jakten pa Entreprenoren – Kan Joseph A. Schumpeters teoribenyttestil a identifisereogdifferensiereentreprenorer i det 21. Arhundre? Stockholm: Almquist&Wiksell International (in Norwegian).
- Schumpeter, J. A. (1942/1975), Capitalism, Socialism and Democracy. USA, New York: Harper & Row, Publisher, Inc.
- Schumpeter, J. A. (1934/1978). The Theory of Economic Development. New York: Oxford University Press.
Стаття надійшла до редакції: 08.02.2020
Як цитувати статтю: |
Середа В. О. Розвиток сучасної економіки та динамічної інноваційної педагогіки: теоретичний аспект. Modern Economics. 2020. № 19(2020). С. 166-170. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-27. |
Sereda Viktor (2020). The Development of the Modern Economy and Dynamic Innovative Pedagogy: Theoretical Aspect. Modern Economics, 19(2020), 166-170. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-27. |