УДК 339.138(100) | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-23 |
Стамат В. М., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-5789-4023
e-mail: vmkolesnyk@ukr.net
Нехайчик Є. Є., бакалавр факультету менеджменту, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
e-mail: nehay4ikelisaveta@gmail.com
Основні тренди маркетингової діяльності: світовий погляд
У статті проводиться дослідження щодо розуміння процесів, що відбуваються на сьогодні на ринку маркетингових комунікацій: зміни потреб, звичок та інших характеристик споживачів, нові способи завоювання їх лояльності та особливостей конкуренції, посилення ролі соціально відповідальної поведінки компаній і брендів, активний розвиток освітніх комунікацій тощо. Сформульовано проблему зміни маркетингових комунікацій і трендів у 2023 р. в бік більш широкого використання інтернет-комунікацій та цифрових технологій.
Мета дослідження – дослідження тенденцій розвитку маркетингових комунікацій у 2020-2023 роках. Розглянуто необхідність розробки методів оцінки нових інструментів, що створює платформу для майбутніх досліджень. Серед обмежень можна виділити динамічні зміни в маркетингових комунікаціях, що ускладнює відстеження актуальних тенденцій і ускладнює їх інтеграцію в маркетингову діяльність компаній. Більш того, вузькість розвитку трендів не дозволяє знайти нові кадри та способи швидкої адаптації до змін.
Пандемія коронавірусу на початку 2020 р. змінила всю модель звичного світу. Попередні маркетингові стратегії, в тому числі й в мережі Інтернеті, зараз також будуть ефективними. Багато брендів істотно змінили свої підходи до маркетингу в цілому, і у сфері цифрових комунікацій з’явилися нові тенденції. Цифрове середовище живе за своїми законами, воно змінюється і форматує нашу реальність. Щоб отримати конкурентні переваги в цьому середовищі, потрібно навчитися постійно підлаштовуватися під нього. Перспективні напрямки досліджень створять основу для оцінки нових маркетингових трендів.
Ключові слова: маркетинг; тренди маркетингових комунікацій; бренд; діджиталізація; інновації та тенденції.
Література:
- URL : https://blog.hubspot.com/marketing/where-do-marketers-get-leads-data? (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- Chief Marketer’s datа. URL : https://www.chiefmarketer.com/special-reports/exclusive-b2blead-gen-survey/ (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- Joe Pulizzi. What effective B2B content marketing looks like. URL: https://contentmarketinginstitute.com/2015/09/b2b-content-marketing-research/ (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- Social Media Marketing Industry Report. URL: https://www.socialmediaexaminer.com/social-media-marketing-industry-report-2015/
- 57 Fascinating and Incredible YouTube Statistics. URL: https://www.brandwatch.com/blog/youtube-stats/ (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- 6 Cool Stats about Video SEO (and What They Mean to You). URL: https://www.brainshark.com/ideas-blog/2013/August/6-cool-stats-about-video-seo (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- The Beginner’s Guide to YouTube for B2B Marketing. URL: https://blog.zoominfo.com/youtube-b2b-marketing/ (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- How much time do busines decision makers spend on Facebook? URL : https ://www.facebook.com com/business/news/insights/how-much-time-do-business-decision-makers-spends-on facebook_sourcemta&zd_campaign=14853&_termt=vanditagrover (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- Social Media Industry Index. URL : https://pages.trackmaven.com/rs/251-LXF-778/images/social-media-industry-report.pdf (дата звернення: 10.03.2023 р.)
- Ільїн М. П. Підвищення ефективності процедур інтернет- маркетингу. №45, 2016. С. 172-176.
- Каледіна М. А. Розвиток ринку та технологій Інтернет-маркетингу. Проблеми та перспективи формування маркетингових стратегій в умовах нестабільних ринків. Наук.-практ. конференція 5-20 грудня 2016. С. 220-224.
- Косенко Є. І. Гарячі, теплі та холодні ліди.2016. С. 126-127.
Стаття надійшла до редакції: 20.04.2023
Як цитувати статтю: |
Стамат В. М., Нехайчик Є. Є. Основні тренди маркетингової діяльності: світовий погляд. Modern Economics. 2023. № 38(2023). С. 152-157. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-23. |
Stamat V., Nekhachyk E. (2023). The Main Trends of Marketing Activity: the World View. Modern Economics, 38(2023), 152-157. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-23. |