УДК 659:004.9 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-31 |
Рабей Н. Р., аспірант кафедри менеджменту та поведінкової економіки, Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця, Україна
ORCID ID: 0000-0001-8124-2025
e-mail: nastasiia.rabei@gmail.com
Тренди сучасного інтернет-маркетингу як основа для формування інтернет-стратегії підприємства
Анотація. Розглянуто особливості сучасного інтернет-середовища та його вплив на економіку та бізнес-процеси сучасності. Обґрунтовано важливість детального аналізу інструментарію інтернет-маркетингу задля формування ефективної методики діяльності підприємства у всесвітній мережі та системи онлайн-управління підприємства, здійснення оперативної маркетингової діяльності за допомогою інтерактивних методів, а також створення гідного представництва українських підприємств для їх результативної ринкової конкуренції як в межах українського інтернет-простору, так і задля виведення їх у світовий бізнес-простір. Згруповано інформацію про найактуальніші тренди інтернет-маркетингу у 2019 році та надано їх детальну характеристику. Наведено рекомендації щодо застосування перспективних інструментів онлайн-маркетингу на основі досліджених трендів. Окреслено проблематику використання інтернет-маркетингу в сучасних українських реаліях та названо основні бар’єри, що заважають його прогресу, впровадженню та використанню в діяльності вітчизняних організацій. Надано поради та прогнози щодо подальшого розвитку інтернет-маркетингу та залучення інструментів онлайн-мережі для формування ефективної маркетингової стратегії підприємства.
Ключові слова: інтернет-маркетинг; інтернет-стратегія; тренди онлайн-маркетингу; інструменти онлайн-маркетингу; маркетингова стратегія підприємства.
Література:
- LTV показатель – что это такое? URL: https://help.elama.global/hc/ru/articles/211974265-LTV-показатель-что-это-такое-(дата звернення: 10.08.2019).
- NPS: что такое Net Promoter Score и как начать его считать. URL: https://netpeak.net/ru/blog/nps-chto-takoe-net-promoter-score-i-kak-nachat-yegoschitat/ (дата звернення: 10.08.2019).
- Бойчук І. В., Музика О. М. Інтернет в маркетингу : підручник. Київ : Центр учбової літератури, 2010. 512 с.
- Зубкова І. П., Чижова Н. Є. Передумови виникнення та перспективи розвитку інтернет-маркетингу в Україні. Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону : зб. матеріалів електронної регіональної науково-практичної конференції. 2015. URL: http://www.netref.ru/derjavnogo-vishogo-navchalenogo-zakladu.html?page=17 (дата звернення: 10.08.2019).
- Методи просування сайту в пошукових системах та соціальних мережах : методичні вказівки до лабораторної роботи № 8 / за заг. ред. В. А. Висоцької. Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2017. 16 с.
- Мозгова Г. В. Інструменти інтернет-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств. Електронний журнал «Ефективна економіка». 2013. № 10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2429 (дата звернення: 10.08.2019).
- Рабей Н Р. Актуальність дослідження тенденцій розвитку інструментів інтернету в маркетинговій діяльності підприємства. Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności : збірник наукових праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами Міжнародної наук. практ. конф., Краків, 17 червня 2019 р. Краків, 2019. Т. С. 26-28. http://doi.org/10.5281/zenodo.3484736.
- Рабей Н Р. Сутність вірусного маркетингу як одного із популярних інструментів інтернет-маркетингу сьогодення. Development of modern technologies and scientific potential of the world : збірник наукових праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами Міжнародної наук. практ. конф., Лондон, 29 липня 2019 р. Лондон, 2019. Т. 1. С. 62-65. http://doi.org/10.5281/zenodo.3492188.
- Топ-10 трендів інтернет-маркетингу в 2019 році. URL: https://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/10-trendov-internet-marketinga/ (дата звернення: 10.08.2019).
- Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. № 2 (49). С. 212-223.
Стаття надійшла до редакції: 07.10.2019
Як цитувати статтю: |
Рабей Н. Р., Тренди сучасного інтернет-маркетингу як основа для формування інтернет-стратегії підприємства. Modern Economics. 2019. № 17(2019). С. 193-199. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-31. |
Rabei N., (2019). Trends in Modern Internet Marketing as a Basis for Shaping the Enterprises Internet Strategy. Modern Economics, 17(2019), 193-199. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-31. |