УДК 659.127.4 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-07 |
Касьянова Н. В., доктор економічних наук, професор, професор кафедри економічної кібернетики, Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0001-7729-2011
e-mail: nat_kas@ukr.net
Мірошников Д. В., магістрант кафедри економічної кібернетики, Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0001-6351-8198
e-mail: denismirosnikov32@gmail.com
Тенденції розвитку бізнес-реклами в соціальних мережах
Анотація. Метою дослідження є обґрунтування необхідності ведення бізнесу в соціальних мережах з урахуванням аналізу сучасних тенденцій розвитку соціальних мереж. Автори оцінили можливості ведення бізнесу, запропонували підходи до маркетингових стратегій просування продукції та послуг через соціальні мережі.
У статті розглядаються сучасні тенденції ведення рекламних кампаній в інтернеті та соціальних мережах. Соціальні мережі розглядаються як інструмент впливу на цільову аудиторію і вивчення її переваг, зростання, розвитку компаній і розширення частки ринку. Вивчається гіпотеза щодо важливості соціальних мереж як на початкових рівнях розвитку малого і середнього бізнесу, у тому числі, у зв’язку з можливістю залучення необхідних фінансових ресурсів і отриманням доступу до інформації різного характеру, так і на наступних етапах розвитку.
Проводиться аналіз прикладів компаній, зростання яких сталось більшою мірою у зв’язку з інтеграцією стратегії розвитку за допомогою соціальних мереж. Було розглянуто середньострокові та довгострокові перспективи розвитку рекламної галузі з масовим впровадженням технологій віртуальної та доповненої реальності і розширенням інтернет мереж стандарту 5G.
Ключові слова: соціальні мережі; таргетована реклама; цільова аудиторія; віртуальна та доповнена реальність; 5G мережі.
Література:
- Bhargava V. R., Velasquez M. Ethics of the Attention Economy: The Problem of Social Media Addiction. Business Ethics Quarterly. 2020. P. 1-39. URL: https://doi:10.1017/beq.2020.32 (Last accessed: 15.02.2021).
- Global digital population as of January. Business Data Platform «Statista» : веб-сайт. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/ (Last accessed: 15.02.2021).
- Most popular social networks worldwide as of January 2021, ranked by number of active users. Business Data Platform «Statista» : веб-сайт. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/ (Last accessed: 15.02.2021).
- Как соцсети влияют на наше настроение, сон, психическое здоровье и отношения. Інтернет видання «BBC News | Україна» : веб-сайт. URL: https://www.bbc.com/ukrainian/vert-fut-russian-42694015 (дата звернення: 15.02.2021).
- 5G. Інтернет енциклопедія «Вікіпедія». URL: https://is.gd/vpSjmW (дата звернення: 15.02.2021).
- Все, что нужно знать про VR/AR-технологии. Інтернет видання «RusBase». URL: https://rb.ru/story/vsyo-o-vr-ar/ (дата звернення: 15.02.2021).
- Kramer D.I., Jamie E. Guillory J. E., Hancock J. T. Experimental evidence of massive-scale emotional contagion through social networks. Processing of the National Academy of Sciences of United States of America. 2014. Vol. 111, № 24. Р. 8788-8790.
- Развитие сетей 5G в мире. Інтернет видання «Tadviser» : веб-сайт. URL: https://www.tadviser.ru/index.php/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F:%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B5_%D1%81%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%B9_5G_%D0%B2_%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B5 (дата звернення: 15.02.2021).
- Основные статистические данные маркетинга в социальных сетях за 2020 год. Інтернет видання «vc.ru» : веб-сайт. URL: https://vc.ru/social/133426-osnovnye-statisticheskie-dannye-marketinga-v-socialnyh-setyah-za-2020-god (дата звернення: 15.02.2021).
- Drury, G. Opinion piece: Social media: Should marketers engage and how can it be done effectively? J Direct Data Digit Mark Pract. 2008. № 9. Р. 274–277. https://doi.org/10.1057/palgrave.dddmp.4350096 (Last accessed: 15.02.2021).
- Трачук А. В., Линдер Н. В., Антонов Д. А. Влияние информационно-коммуникационных технологий на бизнес-модели современных компаний. Эффективное антикризисное управление. 2014. № 5. С. 60–69.
Стаття надійшла до редакції: 06.03.2021
Як цитувати статтю: |
Касьянова Н. В., Мірошников Д. В. Тенденції розвитку бізнес-реклами в соціальних мережах. Modern Economics. 2021. № 26(2021). С. 44-48. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-07. |
Kasianova N., Miroshnykov D. (2021). Trends of Business Advertising Development in Social Networks. Modern Economics, 26(2021), 44-48. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-07. |