УДК 339.5:339.9 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-19 |
Кузьминчук Н. В., доктор економічних наук, професор, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0002-9844-3429
e-mail: nkuzminchuk@ukr.net
Куценко Т. М., кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0001-7800-2987
e-mail: chkutsenko@gmail.com
Терованесова О. Ю., кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0001-9323-8699
e-mail: shurochka363@gmail.com
Кулініч А. В., здобувач вищої освіти економічного факультету, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0002-1286-2383
e-mail: anna.kulinich19@gmail.com
Комплексний підхід до управління маркетинговою діяльністю логістичного підприємства: фінансовий аспект
Анотація. У статті розглянуто теоретичні основи здійснення маркетингової діяльності підприємства, а саме її фінансовий аспект, що є основою для розвитку та успішного функціонування підприємства. Обґрунтовано необхідність застосування сучасних принципів управління маркетинговою діяльністю для зростання та стабільності бізнесу. Доведено, що на сучасному ринку оптимальна та ефективна маркетингова діяльність є одним із пріоритетних напрямів діяльності логістичного підприємства, що дозволяє забезпечити його ефективне та успішне функціонування. Сформовано напрями розвитку логістичного підприємства та принципи управління маркетинговою діяльністю, зокрема, фінансовий аналіз її результатів. Запропоновано використання фінансового, динамічного та матричного аналізу, щодо покращення економічного розвитку підприємства, що працює у сфері логістики. Проведено SWOT та PEST аналізи діяльності логістичного підприємства, розглянуто динаміку та структуру логістичних витрат. Обґрунтовано систему інтегральних показників надійності логістичної системи підприємства транспортної галузі в контексті фінансового аналізу результатів його діяльності.
Ключові слова: маркетингова діяльність; підприємство; управління маркетинговою діяльністю; фінансовий аналіз; матричний аналіз; концепція маркетингу; логістичне підприємство.
Література:
- Балабанова Л. В., Холод В. В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств. Київ, Професіонал, 2006. 448 с.
- Балабанова Л. В., Бриндіна О. А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: навч. посібник для ВНЗ. Київ, Професіонал, 2006. 336 с.
- Гузенко Г. М. Управління та вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Економіка і суспільство. 2017. Вип. 12. С. 227-234.
- Краус К. М. Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : [монографія]. Полтава, Дивосвіт, 2013. 163 с.
- Мних Є. В., Барабаш Н. С. Фінансовий аналіз: навч. посібник. Київ, КНТЕ. ун-т, 2014. 412 с.
- Фролова Л. В., Никитенко О. О., Ермак С. О. Економічна діагностика підприємств: методичний та практичний інструментарій: навч. посібник. Донецьк, Вид. ДонНУЕТ, 2007. 158 с.
- Крамаренко Г. О., Чорна О. Є. Фінансовий аналіз: підручник. Київ, Центр учбової літератури, 2008. 392 с.
- Фаріон І. Д., Стрехалюк Б. С. Фінансовий аналіз: навч. посібник. Тернопіль, Економічна думка, 2009. 593 с.
- Основи маркетингової діяльності. URL: https://leosvit.com/art/osnovy-marketyngovoyi-strategiyi (дата звернення: 06.11.2021).
- 12 Important Functions of Marketing. URL: https://www.yourarticlelibrary.com/marketing/12-important-functions-of-marketing/1074 (дата звернення: 06.11.2021).
- Транспортування. URL: https://stud.com.ua/14282/logistika/transportuvannya (дата звернення: 07.11.2021).
- Бойчук І. М. Економіка підприємств: навч. посібник. Львів, 2012. 210 с.
- URL: https://www.investopedia.com/terms/l/logistics.asp (дата звернення: 07.11.2021).
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Совтрансавто-Київ». Загальні відомості : офіційний сайт. URL: https://clarity-project.info/edr/41073714 (дата звернення: 08.11.2021).
- Досьє ТОВ «Совтрансавто-Київ» : офіційний сайт. URL: https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/41073714/ (дата звернення: 08.11.2021).
- Ilchenko N. Development strategy for logistics operators in the context of globalization. Contemprorary conditions and trends in enterprise management: strategies, mechanisms, processes. Cracow: Cracow University of Economics, 2015. Р. 45-53.
- Крикавський Є. В. Логістика: основи теорії. Львів: «Інтелект-Захід», 2004. 416 с.
- Інформація про ТОВ «Совтрансавто-Київ». URL: https://lardi-trans.com/user/11150201040/ (дата звернення: 08.11.2021).
Стаття надійшла до редакції: 22.11.2021
Як цитувати статтю: |
Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю., Кулініч А. В. Комплексний підхід до управління маркетинговою діяльністю логістичного підприємства: фінансовий аспект. Modern Economics. 2021. № 30(2021). С. 123-129. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-19. |
Kuzmynchuk N., Kutsenko T., Terovanesova O., Kulinich A. (2021). A comprehensive approach to managing the marketing activity of a logistic enterprise: financial aspect. Modern Economics, 30(2021), 123-129. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V30(2021)-19. |