УДК 339.13 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-32 |
Рахман М. С., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0001-7408-4049
e-mail: rahmanms0312@gmail.com
Маслій В. О., здобувач вищої освіти економічного факультету, Харківський національний Університет імені В. Н. Каразіна, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0003-3174-2982
e-mail: vika_masliy@ukr.net
Кон’юнктура споживчого ринку реклами в Україні
Анотація. У статті висвітлено сутність рекламного ринку України, досліджено особливості його функціонування. Проведено аналіз ринку реклами України за допомогою статистичних методів. Виконано структурний та динамічний аналіз основних показників рекламного ринку за останні сім років; аналіз ключових елементів рекламного ринку та їх розвиток за останні роки. Установлено проблеми розвитку рекламного ринку України та ключові чинники, що впливають на нього, запропоновано напрями розв’язання цих проблем. Також були поставлені та виконані наступні задачі: розглянути соціально-економічну сутність рекламного рину та види реклами на ринку; дослідити проблеми та перспективи розвитку на рекламному ринку. Запропоновано напрями покращення роботи на рекламному ринку.
Ключові слова: реклама; ринок; інтернет-реклама; структура ринку.
Література:
- Рекламний ринок. URL: https://studopedia.com.ua/1_37542_reklamniy-rinok.html (дата звернення: 10.10.2019).
- Романова А. Ю. Сучасні тенденції та перспективи розвитку ринку реклами в Україні. Економіка і менеджмент культури. 2014. № 1. С. 110-114.
- Карсекін В. І., Воробйова Н. П. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Харків, 2008. Вип. 2(8). Ч. 2. С.497-506.
- Підсумки року 2018 Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: http://vrk.org.ua /images/VRKAnnualReport2018.pdf
- Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 та прогноз об’ємів ринку 2019. Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: http://vrk.org.ua/ad-market/.
- Сендецька С. В. Сучасний стан та перспективи розвитку рекламного ринку України і світу. Науковий вісник ЛНУВМБТ імені С.З. Ґжицького. С. 132-135.
Стаття надійшла до редакції: 19.09.2019
Як цитувати статтю: |
Рахман М. С., Маслій В. О., Кон’юнктура споживчого ринку реклами в Україні. Modern Economics. 2019. № 17(2019). С. 200-203. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-32. |
Raкhman M., Masliy V., (2019). Advertising Consumer Market in Ukraine. Modern Economics, 17(2019), 200-203. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-32. |