УДК 338.487:659.126 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-01 |
Альбещенко О. С., кандидат економічних наук, докторант, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-9920-7049
e-mail: aalbeschenko@gmail.com
Створення регіонального туристичного бренду на прикладі Миколаївської міської територіальної громади
У статті розглянуто основні принципи створення регіонального туристичного бренду. Проаналізовано поняття брендингу території міських територіальних громад, визначено їх вплив на підвищення привабливості туристичної дестинації, важливість їх та вагомість задля формування позитивного іміджу територіальних громад і регіонів. На основі аналізу останніх досліджень маркетингу виокремлено базисні положення концепції для створення туристичного бренду. Також, у науковому дослідженні зазначено, що враховуючи потенційні можливості громад, їх реалізації комплексних заходів із залученням висококваліфікованих фахівців і відповідною методологією, може стати ключовим компонентом у застосуванні ефективних методів управління розвитком територіальних громад, створення сучасного позитивного туристичного іміджу.
Проаналізовано специфіку створення туристичного бренду на прикладі Миколаївської міської територіальної громади, а саме: історію процесу створення бренду, логотипу та слогану міста, а також зазначено, що успіх бренду залежить від цілої низки дій і рішень, основні завдання яких полягають в тому, щоб знайти ключові переваги міської територіальної громади у створенні успішного ефективного бренду.
Ключові слова: бренд; брендинг; бренд міста; туристичний напрям; логотип.
Література:
- Брендинг і маркетинг територій. У чому секрет найбільш успішних міст в Україні? URL: http://pleddg.org.ua/wpcontent/uploads/2019/09/Case_Study_PLEDDG_Regional_BrandingMarketing_2019.pdf (дата звернення: 15.05.2023 р.).
- Aacker D. Building Strong Brands. N.y. : the Free Press. 1996. 546 p.
- Поліщук В. Л. Формування іміджу регіону як івентивної туристичної дестинації. Вісник Університету банківської справи Національного банку України. № 1 (16). С. 39-46.
- Оболенцева Л.В. Проблеми та перспективи формування туристського іміджу України як важливої складової розвитку туризму та економіки держави. Оболенцева Л. В., Александрова С. А., Петренко К. О. // Международный научный журнал. № 1. 2016. С. 72-76.
- Беспала О.А. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туристичного ринку в Україні. Економіка: реалії часу. №6 (34). 2017. С. 9-17
- Working Group on Destination Management. World Tourism Organisation URL: http://www.world-tourism.org/.
- Goeldner, C.R., Ritchie, J.R.B., & MacIntosh, R.W. (2000). Tourism: Principles, Practices, and Philosophies, 8th ed. John Wiley & Sons, Inc., New York. p. 653
- Бердичів – місто останнього кохання Оноре де Бальзака. URL: https://www.radiosvoboda.org/a/24672219.html (дата звернення: 15.05.2023 р.).
- City Branding (Place Branding) | Meaning, Stages & Examples. URL: https://planningtank.com/city-insight/city-place-branding (дата звернення: 15.05.2023 р.).
- Кендюхов О. В., Ягельська К. Ю. Паблік рилейшнз у корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки: монографія. Донецьк: Донецький національний технічний університет. 225 с.
- Мамлеева Л., Перция В. Анатомия бренда. Brandaid. 2006. 217 с.
- Смирнова Т. А., Приварникова І. Ю. Формування бренду міста як інноваційний шлях підвищення його привабливості для туризму. Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Менеджмент інновацій». Вип. 5. 2015. С. 93-100.
- Миколаїв. Прес-реліз за підсумками першої бренд-сесії. URL: http://wikicitynomica.org/gorod/nikolaev-press-reliz-po-itogam-pervoy-brend-sessii.html (дата звернення: 15.05.2023 р.).
- Открытая площадка против междусобойчика. Губернський тиждень. URL: http://www.gweek.com.ua/2013/07/blog-post_11.html (дата звернення: 15.05.2023 р.).
- Миколаїв – місто на хвилі: депутати затвердили туристичний логотип. Миколаївська міська рада. Офіційний портал. URL: https://mkrada.gov.ua/news/13698.html (дата звернення: 15.05.2023 р.).
- Туристичний бренд Миколаєва. URL: https://mriydiy.com.ua/brend (дата звернення: 15.05.2023 р.).
Стаття надійшла до редакції: 06.06.2021
Як цитувати статтю: |
Альбещенко О. С. Створення регіонального туристичного бренду на прикладі Миколаївської міської територіальної громади.. Modern Economics. 2023. № 39(2023). С. 6-10. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-01. |
Albeshchenko O. (2023). Development of a regional tourism brand on the example of the Nikolaev city territorial community.. Modern Economics, 39(2023), 6-10. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-01. |