УДК 338.484:711.455 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-05 |
Долга Г. В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, маркетингу і міжнародної логістики, Чернівецький торговельно-економічний інститут Державного торговельно-економічного університету, м.Чернівці, Україна
ORCID ID: 0000-0003-2926-8505
e-mail: dolga.galina1985@gmail.com
Розвиток гірськолижних курортів та комплексів як один із факторів підвищення привабливості Карпатського регіону
У статті досліджуються науково-прикладні положення щодо розвитку гірськолижних курортів та комплексів як одного із факторів підвищення привабливості Карпатського регіону. Розглянуто теоретичні основи поняття гірськолижного туризму. Узагальнено дохід від надання туристичних послуг суб’єктів туристичної діяльності у Карпатському регіоні, кількість обслугованих туристів у межах Карпатського регіону. Надана класифікація гірськолижних комплексів в Українських Карпатах. Визначені системні проблеми, що перешкоджають ефективному використанню наявного на території гірських районів західних регіонів України туристично-рекреаційного потенціалу. Обґрунтовано заходи, спрямовані на удосконалення стратегічного програмування, покращення рекламно-інформаційного, кадрового, фінансового забезпечення розвитку туристично-рекреаційної сфери гірських районів українських Карпат, запропоновано економічні стимули щодо розвитку туризму та рекреації, активізації державно-приватного партнерства та формування привабливого інвестиційного середовища для реалізації інфраструктурних та інвестиційних проєктів у сфері туризму та рекреації Карпатського регіону.
Ключові слова: туризм; курорт; гірськолижний курорт; Карпатський регіон; туристично-рекреаційний потенціал; криза.
Література:
- Про туризм : Закон України від 15.09.1995 р. № 325/95-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95 (дата звернення: 17.02.2022).
- ДСТУ 4268-2003. Послуги туристичні. Засоби розміщення туристів. Загальні вимоги. URL: http://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTY3/dsty_4268-2003.pdf / (дата звернення: 17.02.2022).
- Азарян О. М., Жукова Н. Л. Аналіз комплексу маркетингу на міжнародному ринку туристичних послуг : монографія. Донецьк : ДонДУЕТ, 2005. 135 с.
- Андрєєва О. В. Фізична рекреація різних груп населення : монографія. Київ : НВП Поліграфсервіс, 2014. 280 с.
- Біль М. М. Організаційно-управлінський механізм забезпечення розвитку туристичної галузі країни. Вісник Львівського ун-ту. 2010. № 4. С. 104-106.
- Бондаренко М. П. Туристичний сектор економіки України : реалії та перспективи. Збірник наукових праць Інституту світової економіки та міжнародних відносин НАН України. № 11. С. 78-87.
- Василиха Н. В., Індус К. П., Готько Н. М. Концептуальні засади ефективності функціонування ринку туристичних послуг. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Вип. 1 (49). Т. 2. С. 177-181.
- Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Модель управління розвитком туристичного бізнесу території на інноваційному підході. Економічний аналіз : зб. наук. праць. Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2018. Том 28. № 2. С. 9-20.
- Гаврилко Г. П. Регіональні санаторно-курортні кластери : основні ознаки та принципи формування. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2016. Вип. 1 (47). Т. 2. С.73-77.
- Гаврилко П. П., Тімко М. І. Деміфологізація історії туристичних об’єктів – важливий чинник екскурсійної роботи. Науковий вісник УжНУ. Серія «Економіка». 2017. Вип. 1 (49). Т. 2. С.182-188.
Стаття надійшла до редакції: 26.04.2023
Як цитувати статтю: |
Долга Г. В. Розвиток гірськолижних курортів та комплексів як один із факторів підвищення привабливості Карпатського Регіону.. Modern Economics. 2023. № 39(2023). С. 33-38. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-05. |
Dolha H. (2023). Development of ski resorts and complexes as one of the factors of increasing the attractiveness of the Carpathian Region. Modern Economics, 39(2023), 33-38. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-05. |