УДК 336.071 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V42(2023)-13 |
Пась Я. І., кандидат економічних наук, доцентка кафедри фінансів, банківської справи та страхування, Львівський університет бізнесу та права, м. Львів, Україна
ORCID ID: 0000-0002-3675-2015
e-mail: yaruna86@ukr.net
Цифровий маркетинг як основний інструмент забезпечення розвитку банківського бізнесу України
У статті проведено комплексний аналіз наукових підходів до визначення сутності економічної категорії «цифровий маркетинг», розглянуто особливості ринку цифрового маркетингу, з урахуванням сучасних технологій й інноваційних інструментів, а також надано рекомендації щодо впровадження маркетингових стратегій для стимулювання розвитку вітчизняного банківського бізнесу. Варто зазначити, що наведена аргументація використання цифрового маркетингу може бути корисна для суб’єктів управління при удосконаленні маркетингових заходів, що сприятимуть підвищенню ефективності та конкурентоспроможності на фінансовому ринку.
Ключові слова: банки; розвиток банківського бізнесу; маркетинг; цифровий маркетинг; маркетингові інструменти; технології; бренд.
Література:
- Digital marketing for business. Wezom. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/digital-marketing-6-preimushestv-dlja-biznesa.
- Вісім трендів маркетингу на 2023 рік. Genius. URL: https://genius.space/lab/8-trendiv-marketingu-na-2023-rik/.
- Гірченко Т., Коссманн Р. Впровадження та розвиток цифрового маркетингу у сучасному банківському бізнесі. Міжнародний збірник наукових праць «Європейське співтовариство». 2016. №2 (19). С. 68-85.
- Карпіщенко О., Логінова Ю. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікації. Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ. м. Суми, 3-5 квітня, 2012. Т.5. С. 177-178.
- Коваленко В. Маркетингові банківські комунікації в умовах цифрової економіки України. Modern Economics. 2020. № 1. С. 115-121.
- Майовець Є., Сохецька В. Удосконалення маркетингових комунікацій банку в умовах цифрової трансформації. Бізнес Інформ. 2021. № 3. С. 242- 247.
- Марчук О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління. Економіка і суспільство. 2018. Вип. 17. С. 296-299.
- Міщенко В., Міщенко С. Маркетинг цифрових інновацій на ринку банківських послуг. Фінансовий простір. 2018. №1 (29). С. 75-82.
- Обіход С., Матвеєв М., Бойко В. Digital-маркетинг в умовах цифровізації сучасних бізнес процесів. Економіка та суспільство. 2023. Вип. №50. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2439.
- Окландер М., Романенко О. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. №12. С. 362-371.
- Рубан В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. Вип. 2-2(08). С. 20-25.
- Сомова О. Тренди digital-маркетингу на 2022 рік. Як підготуватись та що повинен знати кожен маркетолог. Webpromo. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/trendy-digital-marketinga-na-2022-god-kak-podgotovitsya-i-chto-dolzhen-znat-kazhdyj-marketolog/#.
- Христофорова О. Стан та перспективи розвитку digital-маркетингу. Альманах науки. 2019. №6/1 (27). С. 24-29.
- Яцюк Д. В. Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу. Інвестиції: практика та досвід. 2015. №7. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf.
- American Marketing Association. AMA. URL: https://www.ama.org.
Стаття надійшла до редакції: 20.12.2023
Як цитувати статтю: |
Пась Я. І. Цифровий маркетинг як основний інструмент забезпечення розвитку банківського бізнесу України. Modern Economics. 2023. № 42(2023). С. 91-97. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V42(2023)-13. |
Pas Ya. (2023). Digital Marketing as the Main Tool for Ensuring the Development of the Banking Business in Ukraine. Modern Economics, 42(2023), 91-97. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V42(2023)-13. |