УДК 339.5:339.9 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-01 |
Бабич Т. О., кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного менеджменту, КНЕУ імені Вадима Гетьмана, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0002-9022-087X
e-mail: tanyagood@meta.ua
Інструменти лід-генерації для міжнародного бізнесу
Анотація. Інформаційно-комунікаційна революція та новітні наукові досягнення в області Інтернет-технологій створили нові моделі та інструменти розвитку бізнесу, які дозволяють завдяки більш тонким та психологічно орієнтованим методам Інтернет-маркетингу залучати більшу кількість потенційних клієнтів як на вітчизняних, так і на світовому ринках. Доступ до іноземних клієнтів ще ніколи не був настільки легким та простим. Цифрові технології, інноваційні способи управління складами, глобальні логістичні мережі та міжнародна доставка значно здешевлюють процес інтернаціоналізації компаній малого та середнього бізнесу. Конкурентною перевагою компанії на будь-якому ринку виступає час, за який інтернаціональний клієнт може знайти інформацію про продукт, який його цікавить, без прив’язки до геоданих.
Стаття присвячена аналізу ролі та методів використання каналів та інструментів інтернет комунікації у процесі лід-генерації компаніями малого та середнього міжнародного бізнесу в глобальній економіці. Обґрунтовано доцільність та ефективність інтенсивного впровадження методик управління лідами для компаній, які тільки починають інтернаціоналізацію або знаходяться на початкових етапах розбудови міжнародної бізнес-діяльності. Розглянуто особливості та переваги впровадження лід-генерації як сучасного методу просування для малих та середніх міжнародних компаній. Визначено функції лід-менеджменту у міжнародних компаніях. Проаналізовано основні онлайн стратегії на рівень їх доцільності застосування на етапі інтернаціоналізації. Ретельний аналіз інструментів інтернет комунікації з потенційними клієнтами дозволив сформувати рекомендації по роботі та управлінні лідами, які дозволять генерувати більшу кількість лідів. Визначено компоненти лід-менеджменту в період реалізації стратегії інтернаціоналізації бізнес-діяльності компанії. Доведено неможливість просування бренду та продуктів в сучасному інформаційному просторі без детально розпланованої стратегії роботи з соціальними медіа.
Ключові слова: лід-генерація; лід-менеджмент; канали комунікації; малий та середній міжнародний бізнес; інтернет маркетинг; соціальні медіа.
Література:
- Hubspot URL: https://blog.hubspot.com/marketing/where-do-marketers-get-leads-data?
- Chief Marketer’s datа. URL: https://www.chiefmarketer.com/special-reports/exclusive-b2blead-gen-survey/
- Joe Pulizzi. What effective B2B content marketing looks like. URL: https://contentmarketinginstitute.com/2015/09/b2b-content-marketing-research/
- Social Media Marketing Industry Report. URL: https://www.socialmediaexaminer.com/social-media-marketing-industry-report-2015/
- 57 Fascinating and Incredible YouTube Statistics. [URL: https://www.brandwatch.com/blog/youtube-stats/
- 6 Cool Stats about Video SEO (and What They Mean to You). URL: https://www.brainshark.com/ideas-blog/2013/August/6-cool-stats-about-video-seo
- The Beginner’s Guide to YouTube for B2B Marketing. URL: https://blog.zoominfo.com/youtube-b2b-marketing/
- How much time do busines decision makers spend on Facebook? URL: https ://www.facebook.com com/business/news/insights/how-much-time-do-business-decision-makers-spends-on facebook_sourcemta&zd_campaign=14853&_termt=vanditagrover
- Social Media Industry Index. URL: https://pages.trackmaven.com/rs/251-LXF-778/images/social-media-industry-report.pdf
- Ільїн М. П. Підвищення ефективності процедур інтернет- маркетингу // Звістки Санкт-Петербурзького державного аграрного університету №45, 2016. С. 172-176.
- Каледіна М. А. Розвиток ринку та технологій Інтернет-маркетингу. Проблеми та перспективи формування маркетингових стратегій в умовах нестабільних ринків. Наук.-практ. конференція 5-20 грудня 2016. С. 220-224.
- Косенко Є. І. Гарячі, теплі та холодні ліди. Русская речь .2016. С. 126-127.
Стаття надійшла до редакції: 03.05.2021
Як цитувати статтю: |
Бабич Т. О. Інструменти лід-генерації для міжнародного бізнесу. Modern Economics. 2021. № 27(2021). С. 6-11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-01. |
Babych T. (2021). Evaluation of the Efficiency of Lead-Generation Tools For International Business. Modern Economics, 27(2021), 6-11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-01. |