УДК 330:004.588 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V18(2019)-04 |
Волосюк Ю. В., кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри інформаційних систем і технологій, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-9471-8272
e-mail: volosyuk@mnau.edu.ua
Буганов О. В., здобувач вищої освіти обліково-фінансового факультету, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-2068-0440
e-mail: buganov@mnau.edu.ua
Ендрес В. С., здобувач вищої освіти обліково-фінансового факультету, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-8724-8890
e-mail: andres@mnau.edu.ua
Формування та особливості використання Android-додатку у процесі вищої економічної освіти
Анотація. Сьогодні мобільні додатки дедалі більше застосовують в освітньому процесі. Функціонал дозволяє використовувати їх в різних галузях знань, проте не існує агрегатора, який би акумулював новини у галузі бухгалтерського обліку, оскільки на українському ринку мобільних додатків відсутній довідник з теоретичним матеріалом, який допомагав би студентам здійснювати відповідні розрахунки. Через це виникає потреба в створенні програмного забезпечення, що вирішить ці та інші проблеми. Так, для здобувачів вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 051 «Економіка» та інших, а також бухгалтерів і економістів, які працюють на виробництві, було створено проєкт «Літачок». Літачок – мобільний додаток та веб-додаток, який містить необхідну інформацію та має функціональні модулі для вирішення типових завдань бухгалтера. Основне завдання програми – полегшити доступ користувачів до необхідної актуальної інформації, яка вчасно оновлюється редакторами.
Ключові слова: ІТ-ринок; мобільний додаток; веб-додаток; смартфон; стартап; програмне забезпечення; бухгалтерський облік; освіта.
Література:
- Використання андроїд додатків для навчання студентів-юристів. URL: https://bit.ly/2Rurej7 (дата звернення: 03.12.2019).
- Фіналісти Всеукраїнського фестивалю інновацій 2019 року. URL: https://bit.ly/30ytLNa (дата звернення: 03.12.2019).
- Опитування. URL: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLWa0jv6DCxxL8wiRLII8HvrN07DDEZ5zt_5rKejNkqyST3g/viewform (дата звернення: 03.12.2019).
- SWOT-аналіз: кому, коли й навіщо потрібен. URL: https://bit.ly/2R6yC56 (дата звернення: 03.12.2019).
- Lean Canvas: як сформувати і що врахувати. URL: https://bit.ly/2v3OTiR (дата звернення: 03.12.2019).
- Літачок – довідник бухгалтера. URL: https://bit.ly/2twyGSQ (дата звернення: 03.12.2019).
- Набір значків Font Awesome. URL: https://bit.ly/2NDHaOO (дата звернення: 03.12.2019).
- Google AdMob – монетизація мобільних додатків. URL: https://bit.ly/2R7ajnA (дата звернення: 03.12.2019).
Стаття надійшла до редакції: 20.12.2019
Як цитувати статтю: |
Волосюк Ю. В., Буганов О. В., Ендрес В. С. Формування та особливості використання Android-додатку у процесі вищої економічної освіти. Modern Economics. 2019. № 18(2019). С. 26-30. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V18(2019)-04. |
Volosyuk, Yu., Buganov, O. & Endres, V. (2019). Formation and features of using the Android application in higher economic education. Modern Economics, 18(2019), 26-30. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V18(2019)-04. |