УДК 336.7:304.4 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V29(2021)-03 |
Боднар О. А., кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів, банківської справи та страхування, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-0152-4290
e-mail: bodnarolena1606@gmail.com
Салюк С. В., здобувач вищої освіти обліково-фінансового факультету, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0003-4544-699X
e-mail: svetasaluk227@gmail.com
Формування корпоративної соціальної відповідальності банківського сектору в період пандемії
Анотація. У статті досліджено сутність корпоративної соціальної відповідальності та її розвиток в банківському секторі України в період пандемії. Здійснено аналіз напрямів корпоративної соціальної відповідальності банківського сектору України. Наведено на основі моделі Керролла рівні відповідальності з точки зору відношення банків до реалізації напрямів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Визначено основні преференції впровадження та підтримки норм КСВ для банківського сектору. Розглянуто які напрямки корпоративної соціальної відповідальності здійснюються в банківських установах в умовах пандемії. Визначено роль Національного банку України та інших регуляторів фінансового ринку в подоланні наслідків фінансової кризи. Доведено, що корпоративна соціальна відповідальність в системі корпоративної культури банківських установ відіграє важливу роль в умовах, що склалися.
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність; банківський сектор; банківська система; банки; банківські установи; пандемія.
Література:
- Про добровільне об’єднання територіальних громад : Закон України від 04.09.2015. № 676-VІІІ. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/157-19#Text (дата звернення: 08.10.2021).
- Державна служба статистики України : веб-сайт. URL : http://www.ukrstat.gov.ua (дата звернення: 08.10.2021).
- Albeschenko О. Administrative and socio-economic systems : scientific and practical aspects of sustainable development. Monograph. Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2021. С. 247-257.
- Балабаш О. Управління конкурентоспроможністю підприємства готельного бізнесу на засадах процесного підходу. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2019. №. 5. с. 31–43. URL : https://doi.org/10.32680/2409-9260-2019-5-268-31-43 (дата звернення: 28.08.2021).
- Карп’як М. О. Формування креативних просторів та їх значення для економічного розвитку регіону в умовах децентралізації влади. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. 2017. Вип. 3 (125). С.140.
- Про схвалення Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року : розпорядження КМУ від 16.03.2017. № 168-р URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/168-2017-%D1%80#Text (дата звернення: 08.10.2021)
Стаття надійшла до редакції: 12.10.2021
Як цитувати статтю: |
Боднар О. А., Салюк С. В Формування корпоративної соціальної відповідальності банківського сектору в період пандемії . Modern Economics. 2021. № 29(2021). С. 17-23. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V29(2021)-03. |
Bodnar O., Saliuk S. (2021). Formation of Corporate Social Responsibility of the Banking Sector During the Рandemic. Modern Economics, 29(2021), 17-23. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V29(2021)-03. |