УДК 331.101 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V45(2024)-07 |
Кравченко О. О., к.е.н., доцент, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси, Україна
ORCID ID: 0000-0002-8776-4462
e-mail: olena_kravchenko17@ukr.net
Руденко М. В., д.е.н., професор, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси, Україна
ORCID ID: 0000-0002-1966-7695
e-mail: mykola_rudenko@ukr.net
Лещенко М.М., к.е.н., доцент, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси, Україна
ORCID ID: 0000-0002-0210-9582
e-mail: mari.leshchenko@gmail.com
Формування маркетингових рішень у критеріях оцінки працівників для підвищення ефективності управління персоналом підприємства
У статті розглянуто застосування маркетингових підходів для оцінки працівників з метою підвищення ефективності управління персоналом. Визначено основні критерії оцінки, такі як професійні навички, ефективність виконання завдань, ініціативність, командна робота та лояльність до компанії. Авторами наголошено на важливості сегментації персоналу для розробки індивідуалізованих підходів до мотивації та оцінки. Також висвітлено роль інформаційних технологій у процесі автоматизації оцінки працівників. У роботі наголошено, що застосування маркетингових рішень у критеріях оцінки працівників дозволяє підвищити їхню продуктивність і лояльність, що сприяє досягненню стратегічних цілей компанії.
Ключові слова: управління; підприємство; маркетинг; маркетингові рішення; оцінка персоналу; управлінські рішення; продуктивність; критерії; ранжування.
Література:
- Балабанова Л.В. Управління персоналом: навч. посібник. К: ВД Професіонал, 2006. 512 с.
- Балуєва О. В., Снопенко Г. В. Методи оцінки ефективності персоналу: еволюція під впливом розвитку технологій. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 21. С. 30–36. DOI: 10.32702/2306-6814.2021.21.30.
- Кравченко О.О., Постіва М.В. Традиційні та сучасні підходи в оцінюванні персоналу. Агросвіт, 2024. № 9. С. 128-134 DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2024.9.128.
- Ремньова Л. М. Концептуальні засади навчання персоналу в умовах діджитал-трансформації бізнесу. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2021. №1(25). С. 45–53. URL: https://doi.org/10.25140/2411-5215-2021-1(25)-45-53.
- Руденко М., Хуторна М., Гаряга Л., Кочума І. Компетентнісний підхід до оцінювання персоналу фінансових установ. Економічний часопис Європейського національного університету імені Лесі Українки. Том. 1 № 33. 2023. С. 80-89. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2023-01-80-89.
- Соколовська В.В., Бабчинська О.І., Іванченко Г.В. Методи оцінки персоналу: роль та значення в управлінні. Агросвіт, 2019. №20. С. 93-98.
- Лобза А.В., Щербина К.В. Розробка системи оцінки персоналу підприємства: реалізація підходу КРІ. Молодий вчений, 2018. №12 (64). С. 291-295.
- Лугова В. М. Напрями діагностики мотивації управлінського персоналу відповідно до сучасних теорій мотивації. БізнесІнформ. 2022. № 1. С. 390-397.
- Погуда Н. В. Методи оцінки персоналу на підприємствах туристичного та готельного бізнесу. Інфраструктура ринку. 2021. № 58. С. 77-82.
- Швед В.В. Хідіров Д.С. Сутність та принципи методології оцінки персоналу. Подільський науковий вісник. 2023. № 3(27). С. 70-73.
Стаття надійшла до редакції: 18.05.2024
Як цитувати статтю: |
Кравченко О.О., Руденко М.В. Лещенко М.М. Формування маркетингових рішень у критеріях оцінки працівників для підвищення ефективності управління персоналом. Modern Economics. 2024. № 45(2024). С. 49-53. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V45(2024)-07. |
Kravchenko O., Rudenko M., Leshchenko M. (2024). Forming Marketing Decisions in Employee Evaluation Criteria to Improve the Efficiency of Human Resource Management. Modern Economics, 45(2024), 49-53. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V45(2024)-07. |