УДК 330.8 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-16 |
SANDAL, J-U., доктор філософії, професор, ректор, філ. доктор Ян-У. Sandal Institute, 31 Kløverveien, 1475 Finstadjordet, Норвегія
ORCID ID: 0000-0001-8072-0822
e-mail: jan-u.sandal@janusandal.no
Інновації – основа підприємництва
У статті розглядається низка дослідницьких питань. Основні питання полягають у тому, які особливості інновацій та підприємництва, хто такий підприємець, яку роль відіграє стать, яке значення управління інноваціями та чи створюють організації інновації.
Метою статті є науковий аналіз особливостей, понять та використання явищ, що описуються термінами інновації та підприємництво.
Метод дослідження заснований на виявленні ряду вчених, які займаються темами, що охоплюють питання дослідження. Період дослідження охоплює приблизно 300 років. Навіть якщо сучасне використання термінів «інновації» та «підприємництво» може відрізнятися в політичному та релігійному контекстах на сьогодення, це порушення не впливає на ґрунтовніше розуміння. З’ясовано, що інвестування коштів платників податків у підприємництво призведе лише до збитків, оскільки політики та уряди не мають доступу до інновацій, а це означає, що їхня участь буде обмежена статичною виробничою функцією.
Обґрунтовано, що франко-австро-норвезька (FAN) наукова традиція інновацій та підприємництва, заснована на Сей, Шумпетер і Сандал, визначає інновації, соціальні інновації та підприємництво. В історичному науковому аналізі підприємцем є чоловік, а не жінка чи будь-яка інша стать. Крім того, інновації є основою будь-якого підприємництва.
Ключові слова: інновації; підприємець; гендерна рівність; інноваційний менеджмент; організації.
Література:
- Cantillon, R. (1755/1931). Essai sur la nature du commerce en général. London/New York : Henry Higgs, C. [in English].
- Say, J-B. (1821/1964). A treatise on political economy. New York : August M. Kelly [in English].
- Sandal, J-U. (2003). Jakten på Entreprenøren. Kan Joseph A. Schumpeters teori benyttes til å identifisere og differensiere entreprenører i det 21. århundre? Stockholm : Almquist & Wiksell [in English].
- Ricardo, D. (1817/1984). The Principles of Political Economy and Taxation. London: J.M. Dent & Son Ltd. [in English].
- Schumpeter, J., A. (1934/2008). The theory of Economic Development. New Brunswick, USA: Transaction Publishers [in English].
- Schumpeter, J., A. (1942). Capitalism, Socialism and Democracy. New York: Harper & Brothers [in English].
- Sandal, J-U. (2010). The Social Entrepreneur Pyramid With a Nordic Perspective on Social Entrepreneurship. Sweden : Lund University [in English].
- Casson, M. (1982). The Entrepreneur – An Economic Theory. New Jersey: Barnes & Noble Books [in English].
- Sandal, J-U. (2004). Sosialt Entreprenørskap (Social Entrepreneurship). Lund Papers in Economic History, No. 96, 2004. Lund : Lund University [in English].
- Sandal, J-U. (2011). Introduction to Joseph Alois Schumpeter : Entrepreneurial Profit – An Incentive for Democratic Development. The Journal of the Economic Society of Finland. Issue 64, Third Series, 2011, Finland, Helsingfors: FI-ISSN 0013-3183 [in English].
- Sandal, J-U. (2016). The new Social Class System. Role of higher education institutions in society : challenges, tendencies and perspectives. 1 (5), 2016. Lithuania: Alytaus Kolegija [in English].
- Sandal, J-U. (2017). How innovation maintains and develops democracy. Economic Annals-ХХI: Vol. 165, Issue 5-6, pages 23-26, October 11 [in English].
Стаття надійшла до редакції: 19.09.2022
Як цитувати статтю: |
Сандал І. У. Інновації – основа підприємництва (English). Modern Economics. 2022. № 35(2022). С. 106-111. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-16. |
Sandal J. U. (2022). Innovation – the Foundation of Entrepreneurship. Modern Economics, 35(2022), 106-111. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-16. |