УДК 659.1:004.8 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-08 |
Гончаренко І. В., доктор економічних наук, професор кафедри публічного управління та адміністрування і міжнародної економіки, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-9670-9812
e-mail: honcharenko@mnau.edu.ua
Вєтрова Н. С., здобувач вищої освіти факультету менеджменту, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0009-0004-6286-5672
e-mail: nadya.vyetrova@gmail.com
Застосування штучного інтелекту у рекламі
Наразі ринок товарів та послуг переповнений різноманіттям торгових марок, компаній, що призводить до зростання конкуренції . Однією з ключових проблем є постійна зміна попиту споживачів, задоволення якого потребує постійних зусиль задля збереження конкурентоспроможності продукції. Подальший розвиток інформаційних технологій, поширення медіа простору, посилюють значення рекламної діяльності у формуванні попиту споживачів. Німецький філософ та публіцист Вільгельм Швебель зазначав, що «зробити з повсякденного щось особливе здатні лише любов і реклама», саме дана цитата найяскравіше характеризує одну з сутностей реклами. Однією з ключових цілей залучення та збільшення фінансування на рекламну діяльність є управління ціновою еластичністю попиту. G
Початок технологічної революції став рушійною силою для розвитку та еволюції реклами. Під впливом розвитку новітніх технологій реклама діяльність зазнає колосальних змін. Через неймовірно стрімкий розвиток штучного інтелекту, котрий здатен генерувати рекламу у будь-якій формі, за коротший період ніж маркетингові відділи з рекламної діяльності, постають нові виклики у вигляді непередбачуваного конкурента, чи навпаки винайдено новий спосіб спрощення та покращення продуктивності рекламної компанії.
Ключові слова: реклама, споживчий попит, медійний ефект реклами, маркетинг, штучний інтелект.
Література:
- International Journal with DOI Publication fee under 500 IJRPR| High impact factor, Fast Publication Journal, Index in Major Database. URL: https://ijrpr.com/uploads/V2ISSUE11/IJRPR1702.pdf
- Web of Proceedings – Francis Academic Press. URL: https://webofproceedings.org/proceedings_series/ECOM/ECOMHS%202019/ECOMHS19180.pdf
- How does advertising affect demand elasticity? LinkedIn: Log In or Sign Up. URL: https://www.linkedin.com/advice/1/how-does-advertising-affect-demand-elasticity-skills-economics-opvnf
- Global Marketing: Definition, Advantages, And Examples. Gelato. URL: https://www.gelato.com/de/blog/global-marketing
- Wilson C. The Evolution of Advertising: From Traditional to Digital. LinkedIn: Log In or Sign Up. URL: https://www.linkedin.com/pulse/evolution-advertising-from-traditional-digital-chris-wilson?utm_source=share&utm_medium=member_android&utm_campaign=share_via
- Kaput M. AI in Advertising: Everything You Need to Know. Marketing AI Institute | Artificial Intelligence for Marketing. URL: https://www.marketingaiinstitute.com/blog/ai-in-advertising
- Accueil – Archive ouverte HAL. URL: https://hal.science/hal-03492336/document
- Garvey A. M., Kim T., Duhachek A. . Bad News? Send an AI. Good News? Send a Human. Journal of Marketing. 2023. URL: https://doi.org/10.1177/00222429211066972
- What is Advertising? Types, Characteristics & Importance. The Media Ant. URL: https://www.themediaant.com/blog/what-is-advertising/
- History Of Advertising. Feedough. URL: https://www.feedough.com/history-of-advertising/
- Key Statistics and Trends: The Unstoppable Rise of AI. Ispectra. URL: https://www.ispectra.co/blog/key-statistics-and-trends-unstoppable-rise-ai#:~:text=Sustained%20Growth%20Trajectory:%20AI%20is,operations%20and%20bridge%20talent%20gaps.
Стаття надійшла до редакції: 01.03.2024
Як цитувати статтю: |
Гончаренко І.В., Ветрова Н.С. Застосування штучного інтелекту у рекламі (in English). Modern Economics. 2024. № 44(2024). С. 53-57. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-08. |
Honcharenko I., Vietrova N. (2024). Integration of artificial intelligence in advertising. Modern Economics, 44(2024), 53-57. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-08. |