УДК 378.126 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V41(2023)-06 |
Гула Л. В., старший викладач кафедри методики професійного навчання, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-5775-9478
e-mail: larisa.gulaya1@gmail.com
Навчання сучасних менеджерів освіти на основі новітніх технологій
У статті розглянуто проблему використання новітніх технологій у структурі професійної підготовки сучасних менеджерів освіти. Масштабні соціокультурні зрушення та неминуча зміна освітньої парадигми вимагають становлення якісно нових ознак суспільної свідомості й практики, нового типу культури, мислення та ринкового господарювання. Важливим є випереджувальний розвиток галузі на засадах інноваційного мислення, що передбачає реалізацію загальних і особистісних завдань освіти як єдності традиційної та інноваційної педагогічних стратегій розвитку.
Установлено, що результатом інноваційних процесів є використання теоретичних і практичних нововведень, які утворюються також на межі теорії та практики. Дається обґрунтування стосовно перспективних та пріоритетних напрямків і методів упровадження інноваційних педагогічних технологій, які досить позитивно впливають на формування методичної компетентності майбутніх менеджерів освіти, варто зарахувати інформаційно-комунікативні технології та модульно-розвивальне навчання.
Ключові слова: професійна компетентність; інноваційні технології; інформаційно-комунікаційні технології; інтерактивні форми та методи навчання; модульна технологія; сучасні менеджери освіти.
Література:
- Гула Л. В. Методи навчання у ЗВО: сучасні тренди. Інноваційна педагогіка. 2022. №54. С. 133-136.
- Гула Л. В. Студентоцентризм як один з механізмів підвищення якості вищої освіти. Модернізація та наукові дослідження:парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : матеріали ІІІ міжнар. конф. м. Київ, 24–25 січня 2020 р. С. 3-5.
- Євтух М.Б. Волощук І.С. Забезпечення якості вищої освіти – важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства. Педагогіка і психологія. № 1 С. 70-74.
- Згуровський М.З. Коваленко І.І., Міхайленко В.М. Вступ до комп’ютерних інформаційних технологій: навч. посіб. К.: Вид. Європ. ун-ту, 2013. 265 с.
- Компетентністний підхід у сучасній освіті; світовий досвід української перспективи. Бібліотека з освітньої політики / О.В. Овчарук та ін. К.: К.І.С., 2004. 112 с.
- Пастернак Н.О. Модульна технологія навчання у вищих закладах освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія «Педагогіка». 2005. №4. С. 32-36.
- Пометун О.І. Пироженко Л.В. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. К., 2012. 120с.
- Сизоненко В. Політика і стратегія інноваційного розвитку україни: євро інтеграційний аспект. Вища школа. 2008. №6. С. 29 – 30.
- Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко та ін. К.: Либідь, 636 с.
- Samoilenko Y., Britchenko I., Levchenko I., Lošonczi P., Bilichenko O., Bodnar O. Economic Security of the Enterprise Within the Conditions of Digital Transformation. Economic Affairs. 2022. Vol. 67, No. 04, pp. 619-629. DOI: 10.46852/0424-2513.4.2022.28. URL: http://ndpublisher.in/admin/issues/EAv67n4z2.pdf.
Стаття надійшла до редакції: 14.10.2023
Як цитувати статтю: |
Гула Л. В. Навчання сучасних менеджерів освіти на основі новітніх технологій. Modern Economics. 2023. № 41(2023). С. 40-44. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V41(2023)-06. |
Gula L. (2023). Modern Education Managers Training Through the Latest Technologies.. Modern Economics, 41(2023), 40-44. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V41(2023)-06. |