УДК 339.138 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V46(2024)-08 |
Коваленко Н. О., кандидат економічних наук, доцент кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0003-0621-8214
e-mail: nperederiy@nubip.edu.ua
Дунін М. Є., аспірант, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0009-0009-4745-3852
e-mail: 95dunin@gmail.com
Сучасні тренди менеджменту в контексті впровадження внутрішнього маркетингу у діяльність підприємств
Стаття присвячена розгляду ролі сучасних трендів менеджменту при впровадженні внутрішнього маркетингу у діяльність підприємств. Наведено характеристику внутрішнього маркетингу як частини холістичної концепції маркетингу. Конкретизовано етапи імплементації внутрішнього маркетингу у діяльність підприємств. Підкреслено недоліки зазначеної моделі імплементації у розрізі сегментації персоналу, участі керівництва та внутрішніх комунікацій всередині підприємств. Досліджено основні тенденції у процесах, пов’язаних з менеджментом всередині підприємств, незалежно від галузі та розміру підприємств. Графічно представлено рівень задоволеності працівників від реалізації різних інструментів менеджменту. Підтверджено припущення щодо можливої оптимізації внутрішніх маркетингових процесів, що стосуються сегментації персоналу, обрання керівничої моделі та внутрішніх комунікацій. Запропоновано сучасні методи та інструменти менеджменту для сегментації персоналу, обрання керівничої моделі та внутрішніх комунікацій в контексті впровадження внутрішнього маркетингу у діяльність підприємств.
Ключові слова: холістичний маркетинг, внутрішній маркетинг, тренди менеджменту, рівень задоволеності працівників, сегментація персоналу, керівнича модель, внутрішні комунікації.
Література:
- Федірець О.В., Лемещенко Н.М., Коваленко Н.О. Маркетингові стратегії управління розвитком агропродовольчої сфери в умовах соціальної економіки. Актуальні проблеми економіки. № 3 (273), березень, 2024, с.118-127. URL: http://surl.li/kqeyju.
- Penny Swift. 10 Best Internal Communication Tools for 2024. URL: http://surl.li/efximm.
- Cambalikova A. Modern Trends in Business Management in the Light of Globalization. SHS Web of Conf. 2021. Vol. 92. No. 02009. P. 1-9. URL: https://doi.org/10.1051/shsconf/20219202009.
- Cozniuc O., Suslenco A. Improving The Modern Management System Through The Use Of Information Technologies. The Journal Contemporary Economy. 2022. No. 4. P. 171-176. URL: http://surl.li/ygatsd.
- Czerniachowicz B. Implementing modern management orientation with the use of IT technologies in public administration in Poland. Procedia Computer Science. 2022. Vol. 207. P. 4496-4503. URL: https://doi.org/10.1016/j.procs.2022.09.513.
- Leadership Styles – Overview, Importance, Examples. URL: http://surl.li/agtarx.
- Munteanu C-C., Andreea P., Cristea A. A holistic approach on internal marketing implementation. Business Management Dynamics. No. 11. P. 9-17. URL: http://surl.li/shlbto.
- Orieno O., Udeh Ch., Oriekhoe O., Odonkor B., Ndubuisi N. Innovative management strategies in contemporary organizations: a review: analyzing the evolution and impact of modern management practices, with an emphasis on leadership, organizational culture, and change management. International Journal of Management & Entrepreneurship Research. 2024. No. 1. P. 167-190. URL: http://surl.li/ggfnsw.
- Soliman H. S. An analytical study of the relationship between the holistic marketing and overall organizational performance. International journal of Business and Social science. 2016. No. 7. P. 42-56. URL: http://surl.li/kzvcoi.
- Rigby Darrell, Bilodeau Barbara, Ronan Kristin. Management Tools & Trends for 2023. URL: https://www.bain.com/insights/management-tools-and-trends-2023/.
- What is workforce segmentation and how to do it. URL: http://surl.li/ephhrq
Стаття надійшла до редакції: 12.07.2024
Як цитувати статтю: |
Коваленко Н. О. Дунін М. Є. Сучасні тренди менеджменту в контексті впровадження внутрішнього маркетингу у діяльність підприємств. Modern Economics. 2024. № 46(2024). С. 53-60. DOI: https://doi.org/10.31521/ |
Kovalenko N., Dunin M. Modern Management Trends in the Context of Implementing Internal Marketing in the Activities Of Enterprises. Modern Economics. 2024, № 46(2024),53-60. DOI: https://doi.org/10.31521/ |