УДК 30.3-057.54:[061.2(100):005.942] | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V51(2025)-2 |
Бурковська А. І., доктор філософії (економіка), доцент кафедри менеджменту, бізнесу та адміністрування, Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0003-0563-6967
e-mail: anna.burkovskaya12@gmail.com
Навігація стратегією: роль менеджмент-консалтингових фірм у глобальному бізнесі
Анотація. У статті досліджено ключову роль консалтингових компаній у формуванні стратегічного курсу сучасного бізнесу в умовах глобалізації, технологічних змін і зростаючої ринкової конкуренції. Акцентовано увагу на тому, як управлінські консультанти допомагають підприємствам адаптуватися до викликів, впроваджувати інновації та здійснювати організаційні трансформації. Особливу увагу приділено діяльності «Великої четвірки» – Deloitte, PwC, EY та KPMG, які продемонстрували стійке зростання прибутків, розширення штату та географічної присутності у 2024 році. Наведено дані про доходи, функціональні напрямки та регіональні особливості діяльності цих компаній. Консалтингові фірми розглядаються як стратегічні партнери, що сприяють не лише підвищенню ефективності бізнесу, а й підтримують впровадження цінностей сталого розвитку, цифрової трансформації та соціальної відповідальності. У підсумку стаття підкреслює, що управлінський консалтинг стає невід’ємною складовою глобального корпоративного лідерства.
Ключові слова: управлінський консалтинг; стратегічне планування; бухгалтерські фірми «Великої четвірки»; глобальний бізнес; бізнес-стратегія.
Література:
- Statista (2025, January 6). Revenue of the Big Four accounting/audit firms worldwide in 2024. https://www.statista.com/statistics/250479/big-four-accounting-firms-global-revenue/.
- Burkovska, A., & Burkovska, A. (2025). Semantic approach to food marketing: the influence of sustainable development narratives on the Ukrainian market. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal, 11(1), 317-347. https://doi.org/10.51599/are.2025.11.01.12.
- Statista (2025, January 6). Revenue of the Big Four accounting/audit firms worldwide in 2024, by geographical region. https://www.statista.com/statistics/250944/big-four-accounting-firms-geographical-breakdown-of-revenues/.
- Back, Y., Parboteeah, K. P., & Nam, D. (2014). Innovation in Emerging Markets: The role of management consulting firms. Journal of International Management, 20(4), 390-405. https://doi.org/10.1016/j.intman.2014.07.001.
- Statista (2025, January 6). Revenue of the Big Four accounting/audit firms worldwide in 2024, by function. https://www.statista.com/statistics/250935/big-four-accounting-firms-breakdown-of-revenues/.
- Lee, C. (2021). Analysis on the strategy of improving management consulting business performance: Evidence on a management consulting company established by an accounting firm. Asia Pacific Management Review, 26(3), 137-148. https://doi.org/10.1016/j.apmrv.2020.12.002.
- Statista (2025, January 6). Number of employees of the Big Four accounting/audit firms worldwide in 2024. https://www.statista.com/statistics/250503/big-four-accounting-firms-number-of-employees/.
- Teixeira, L., Xambre, A. R., Figueiredo, J., & Alvelos, H. (2016). Analysis and design of a project management information system: practical case in a consulting company. Procedia Computer Science, 100, 171-178. https://doi.org/10.1016/j.procs.2016.09.137.
- Werr, A., & Pemer, F. (2007). Purchasing management consulting services – From management autonomy to purchasing involvement. Journal of Purchasing and Supply Management, 13(2), 98-112. https://doi.org/10.1016/j.pursup.2007.05.003.
Стаття надійшла до редакції: 26.05.2025
Як цитувати статтю: |
Бурковська А. І. Навігація стратегією: роль менеджмент-консалтингових фірм в глобальному бізнесі (in English). Modern Economics. 2025. № 51(2025). С. 21-28. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V51(2025)-02. |
Burkovska A. (2025). Navigating Strategy: The Role of Management Consulting Firms in Global Business. Modern Economics, 51(2025), 21-28. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V51(2025)-02. |