УДК 339.72:657 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-05 |
Ганяйло О. М., кандидат економічних наук, доцент кафедри обліку та оподаткування, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0002-6630-0212
e-mail: oksana_han@ukr.net
Савченко Н. М., кандидат економічних наук, доцент кафедри бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту, Поліський національний університет, м. Житомир, Україна
ORCID ID: 0000-0001-7092-619X
e-mail: nataliyasavchenko2010@ukr.net
Савченко Р. О., кандидат економічних наук, доцент, головний бухгалтер, Поліський національний університет, м. Житомир, Україна
ORCID ID: 0000-0002-4586-9426
e-mail: savchenko2010@ukr.net
Забезпечення та умовні зобов’язання в міжнародній і національній системах обліку
Впроваджуючи Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку суб’єкти господарювання мають на меті підвищення прозорості та ефективності системи управління, можливість залучення інвестицій та вихід на міжнародні ринки. Завдяки застосуванню міжнародних стандартів формується вірогідна інформаційна база, що дозволяє оцінити реальний фінансовий стан, розкриває доходи, витрати, власний капітал, активи та зобов’язання.
У статті досліджено економічну суть зобов’язань з юридичної та економічної точки зору та особливості розкриття інформації про умовні зобов’язання та забезпечення. Обґрунтовано методичні положення процедури визначення критеріїв визнання зобов’язань, умовних зобов’язань та забезпечень, та їх відображення у фінансовій звітності. Розглядаються ключові питання гармонізації національних та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку й фінансової звітності щодо умовних зобов’язань та забезпечень.
Ключові слова: забезпечення; умовні зобов’язання; умовні факти господарського життя; облік.
Література:
- Hubspot URL: https://blog.hubspot.com/marketing/where-do-marketers-get-leads-data?
- Chief Marketer’s datа. URL: https://www.chiefmarketer.com/special-reports/exclusive-b2blead-gen-survey/
- Joe Pulizzi. What effective B2B content marketing looks like. URL: https://contentmarketinginstitute.com/2015/09/b2b-content-marketing-research/
- Social Media Marketing Industry Report. URL: https://www.socialmediaexaminer.com/social-media-marketing-industry-report-2015/
- 57 Fascinating and Incredible YouTube Statistics. [URL: https://www.brandwatch.com/blog/youtube-stats/
- 6 Cool Stats about Video SEO (and What They Mean to You). URL: https://www.brainshark.com/ideas-blog/2013/August/6-cool-stats-about-video-seo
- The Beginner’s Guide to YouTube for B2B Marketing. URL: https://blog.zoominfo.com/youtube-b2b-marketing/
- How much time do busines decision makers spend on Facebook? URL: https ://www.facebook.com com/business/news/insights/how-much-time-do-business-decision-makers-spends-on facebook_sourcemta&zd_campaign=14853&_termt=vanditagrover
- Social Media Industry Index. URL: https://pages.trackmaven.com/rs/251-LXF-778/images/social-media-industry-report.pdf
- Ільїн М. П. Підвищення ефективності процедур інтернет- маркетингу // Звістки Санкт-Петербурзького державного аграрного університету №45, 2016. С. 172-176.
- Каледіна М. А. Розвиток ринку та технологій Інтернет-маркетингу. Проблеми та перспективи формування маркетингових стратегій в умовах нестабільних ринків. Наук.-практ. конференція 5-20 грудня 2016. С. 220-224.
- Косенко Є. І. Гарячі, теплі та холодні ліди. Русская речь .2016. С. 126-127.
Стаття надійшла до редакції: 22.12.2022
Як цитувати статтю: |
Ганяйло О. М., Савченко Н. М., Савченко Р. О. Забезпечення та умовні зобов’язання в міжнародній і національній системах обліку. Modern Economics. 2022. № 36(2022). С. 32-37. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-05. |
Hanyaylo O., Savchenko N., Savchenko R. (2022). Provision and contractual obligations in the international and national accounting systems. Modern Economics, 36(2022), 32-37. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-05. |