УДК 339.1:658.8 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-25 |
Сичова О. Є., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та публічного адміністрування, Харківський національний університет будівництва та архітектури, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0002-2924-2084
e-mail: salamandra7077@gmail.com
Обґрунтування стратегічних рішень управління при виборі методології управління ефективною системою комунікацій підприємства
Анотація. У статті проведено дослідження та розкрито сутність поняття комунікативна політика в системі маркетингу організації. Визначено, що комунікативна політика в системі маркетингу організації – це забезпечення взаємодії з усіма суб’єктами маркетингової системи та комплексний вплив підприємства на внутрішнє й зовнішнє середовище з метою задоволення потреб покупців та стабільної прибуткової діяльності на ринку. За результатами проведеного аналізу відомих комунікаційних моделей встановлено два різних підходи до їх опису та побудовано модель комунікаційного процесу. В якості методологічної основи процесу управління запропонована ієрархічна модель цілей-ефектів комунікації. Для контролю ключових етапів комунікаційного процесу, прийняття управлінських рішень наведена система показників оцінки ефективності. Запропоновані метод формування цілей і механізм управління надають роботі наукової новизни та дозволить підприємствам проаналізувати ефективність своєї комунікаційної стратегії, розробити ефективну стратегію, удосконалити організаційно-функціональну структуру управління, підвищити ефективність реалізації управлінських рішень щодо маркетингових комунікацій та дозволить перейти до планування системи комунікацій підприємства.
Ключові слова: система комунікацій; управління; підприємство; стратегія.
Література:
- Атья М., Макдональд И. Введение в коммутативную алгебру : Пер з англ. М. : Економіка, 2017., 359с., С. 56.
- Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн Х. Маркетинг. М. : Экономика. 2011. 718 с., С.125.
- Гаркавенко С. С. Політика комунікацій. Лібра. 2014.187с., С. 298.
- Гари А. Основы маркетинга. 4-е европ. изд. : пер. с англ. М. : Вильямс, 2018. 1200 с., С.56.
- Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг : підручн.: Центр учбової літератури. 2012. 630с., С.78.
- Джонсон М., Кристенсен К., Кагерманн Х. Изобретая новую бизнесмодель. Стратегии. № 1–2. 2009. С. 14.
- Зуб А. Т. Стратегічний менеджмент : Теорія й практика : навч. посіб. для ВНЗ. М. : Аспект Пресс. 2012. 415 с., С.34.
- Ансофф И. Стратегическое управление. М. 1989. Центр гуманитарных технологий. 20.02.2012. URL : https://gtmarket.ru/laboratory/basis/41558 (дата звернення: 10.04.2021 р.).
- Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг : підручн. К. : КНЕУ. 2012. 523 с., С.55.
- Шубина А. А. Маркетинг менеджмент : новые решения : монография Донецк : ДонНУЭТ. 2017. 326 с., С. 89.
- Струпинська Н. В. Ефективність маркетингової діяльності. Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. пр. Вип. 31. Донецьк : ДонНУЕТ. 2011. 407 с., С. 153-159.
- Судомир С. М. Стратегія розвитку підприємств та її цільова спрямованість. Інноваційна економіка : науковий журнал. 2011. № 21. С. 67-69.
- Финкельштейн С., Харви Ч., Лотон Т. Стратегия прорыва. К. : Companion Group. 2017. 336 c., С.45.
- Циганкова Т. М. Сучасні моделі та тенденції розвитку стратегічного маркетингу. Маркетинг в Україні. 2007. №2. С. 31.
- Ціх Г. Особливості вибору маркетингової стратегії. Галицький економічний вісник. 2018. №2(27). С.79-83.
- Чухрай Н. І. Маркетинг інновацій. Львів :Вид-во Львівської політехніки. 2011. 256 с., С.65.
- Яневич М. Стратегічне управління підприємством на маркетингових засадах. Українська наука : минуле, сучасне майбутнє. 2017. №14/15.С. 325-334.
Стаття надійшла до редакції: 15.05.2021
Як цитувати статтю: |
Сичова О. Є. Обґрунтування стратегічних рішень управління при виборі методології управління ефективною системою комунікацій підприємства. Modern Economics. 2021. № 27(2021). С. 181-187. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-25. |
Sychova O. (2021). Substantiation of Strategic Management Decisions when Choosing a Management Methodology for an Effective Communication System of the Enterprise. Modern Economics, 27(2021), 181-187. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-25. |