УДК 658.8:657.3 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V48(2024)-04 |
Закревська Л. М., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0002-6145-6613
e-mail: absolytkamilka@gmail.com
Данкеєва О. М., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0002-1314-2775
e-mail: dankeieva.oks@gmail.com
Ефективність рекламних та PR- кампаній під час реалізації антикризових заходів
Анотація. У статті досліджено проблему оцінювання ефективності рекламних та PR-кампаній під час реалізації антикризових заходів, що є надзвичайно важливим у умовах економічної нестабільності та динамічного зовнішнього середовища. Визначено ключові ознаки кризового стану підприємства. Доведено, що одним із ключових інструментів для подолання кризових ситуацій є розробка та реалізація рекламних і PR-кампаній. Узагальнено визначення ефективності рекламних та PR-кампаній в умовах кризи. Запропоновано модель оцінювання ефективності рекламних та PR- кампаній під час реалізації антикризових заходів, яка поєднує кількісні та якісні показники для комплексного аналізу результативності комунікаційних стратегій, включаючи аналіз медіапокриття, зміни в сприйнятті бренду, рівень взаємодії з аудиторією, а також динаміку фінансових показників і рівень довіри споживачів. Визначено, що ключовими аспектами ефективності є постійний моніторинг результатів і коригування стратегій на основі отриманих даних, що дозволяє максимально адаптувати рекламні та PR-кампанії до мінливих умов. Зроблено акцент на необхідності інтеграції даних з різних джерел для обґрунтованого прийняття управлінських рішень та адаптивного реагування на кризові явища. Запропонована модель сприяє більш глибокому розумінню механізмів антикризових комунікацій і може бути використана для підвищення ефективності стратегій у різних галузях, забезпечуючи стійкість та конкурентоспроможність підприємств у складних економічних умовах.
Ключові слова: ефективність; ефективність рекламних та PR-кампаній; кризовий стан; антикризові заходи; модель; комунікація.
Література:
- Даніч В.М., Пархоменко Н.О. Визначення кризового стану підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 208-218. URL: http://surl.li/sdjuor.
- Мазур Н.А. , Семенець І.В.. Управління змінами: навч. посібник для здобувачів вищої освіти вищих навчальних закладів. Кам’янець-Подільський : ТОВ «Друкарня «Рута», 2017. 166 с. URL: http://surl.li/vbfzuv.
- Гобела В. В., Живко З. Б., Леськів Г. З., Мельник С. І. Управління кризовими ситуаціями : навч. пос. Львів. Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. 228 с.
- Кулакова С.Ю., Мірошниченко А.С. Особливості антикризового управління підприємством у сучасних умовах розвиту економіки. Ефективна економіка. 2014. №10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3429.
- Кузнєцов Є.С. Сутність антикризового управління та принципи його здійснення. Ефективна економіка. 2012. №10. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1488.
- Лишенко М.О. Бренд-менеджмент як інструмент маркетингової діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. С. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-80.
- Гапоненко В. А., Рихлік В. А. Зв’язки з громадськістю: навч. Посібник. К. : КНЕУ, 2015. 238 с. URL: http://surl.li/boufuv.
- Антикризове управління національною економікою : монографія / [І. Малий, І. Радіонова, Л. Ємельяненко та ін.] / за заг. ред. І. Малого. К.: КНЕУ, 2017. 368 с.
- Тарнавська Н. П. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теорія, методологія, практика. Тернопіль: Економічна думка, 2008. 570 с.
- Череп А.В. Ефективність як економічна категорія. Ефективна економіка. 2013. №1. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1727.
Стаття надійшла до редакції: 20.12.2024
Помилка! Будь-ласка, введіть значення ідентифікатора за допомогою цього короткого коду.
Як цитувати статтю: |
Закревська Л. М., Данкеєва О. М. Ефективність рекламних та PR- кампаній під час реалізації антикризових заходів. Modern Economics. 2024. № 48(2024). С. 31-37. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V48(2024)-04. |
Zakrevska Liudmyla., Dankeieva O. (2024). The Effectiveness of Advertising and PR Campaigns During the Implementation of Anti-crisis Measures. Modern Economics, 48(2024), 31-37. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V48(2024)-04. |