УДК 658.152 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-16 |
Новікова О. С., старший викладач кафедри економіки та підприємництва, Сумський національний аграрний університет, м. Суми, Україна
ORCID ID: 0000-0002-6999-9268
e-mail: novikova.css@gmail.com
Біньсюй Чжао, студент магістерського курсу, Сумський національний аграрний університет, м. Суми, Україна
ORCID ID: 0000-0002-3562-1507
e-mail: 510190731@qq.com
Вдосконалення моделі управління університетськими стадіонами та спортивними залами в Китайській провінції Хенань
Анотація. Відкриття університетських стадіонів та спортивних залів для громадськості могло б полегшити суперечність між попитом та пропозицією послуг у сфері фітнесу та покращити розподіл університетських спортивних ресурсів. Він також виконує функції сприяння реформі фізичного виховання в коледжах та підвищення його популярності.
Сучасна модель управління університетськими стадіонами та спортивними залами в провінції Хенань є відносно відсталою, а відсутність управлінських талантів та брак ресурсів обмежує масштаби та ефективність відкритого використання спортивних закладів. Мета статті – виділити загальні проблеми в управлінні університетськими стадіонами та спортивними закладами в провінції Хенань та запропонувати можливі рішення.
З переходом до відкритого режиму використання спортивних майданчиків освітніх закладів, крім задоволення потреб освітнього процесу, необхідно приділити суттєву увагу маркетингу. Такий підхід змінює вимоги до будівництва, реконструкції, розширення, обслуговування, охорони та обслуговування стадіонів. При цьому вимагається значно більша кількість трудових, матеріальних та фінансових ресурсів і значно збільшуються експлуатаційні витрати та управління спортивними майданчиками коледжів. Основним джерелом капітальних вкладень у будівництво та реконструкцію споруд спортивного призначення при закладах освіти є бюджет провінції. Додатково для потреб функціонування та управління спортивними майданчиками коледжів у провінції Хенань використовуються власні кошти. На жаль, цих ресурсів досі недостатньо для масштабного оновлення.
Режим управління університетськими стадіонами та спортивними залами переважно включає чотири категорії: незалежний режим управління університетом, режим контрактного управління, режим довіреного управління та режим корпоративного управління. У режимі незалежного управління університетом відсутня гнучкість управління. Режим управління контрактами може покращити рівень використання стадіонів, однак вартість обслуговування може зрости. У цьому режимі розділяються функції власника та менеджера. Довірений режим управління має менший ступінь поділу між власниками та управлінцями. Режим корпоративного управління висуває вищі вимоги до якості управління.
На сьогодні більшість університетів провінції Хенань застосовують модель самоврядування (незалежного управління), яка має певні обмеження. Тому її слід доповнити введенням інших трьох моделей разом з використанням сучасних Інтернет-технологій. Як результат, має бути запропонована абсолютно нова модель.
Ключові слова: управління стадіонами та спортивними залами коледжів; управління спортивними закладами; моделі управління; управління спортивними спорудами; спорт провінції Хенань.
Література:
- Kun Ch., Peifeng Ch. & Yongqin L. (2019). Innovative Research on the Opening Management Mode of University Stadium. Contemporary Sports Technology, 9(19), 85-88 [in Chinese].
- China Sports Statistics Bulletin. Retrieved from: http://www.moe.edu.cn/srcsite A17/moe_938/s3276/201703/ t20170307_298483.html [in Chinese].
- Guschwan M. (2014). Stadium as public sphere. Sport in Society, 17(7), 884-900 [in Chinese].
- Haiting H., Changdian H. & Xiaomin X. (2019). Research on the Management Mechanism of Sports Venues Opening to the Society in Some Schools in China. Journal of capital university of physical education and sports, 31(03), 221-225 [in Chinese].
- Hou, P., Yu, S. & Song, Y. (2020). Research on the Information Management of University Stadiums Based on Digital Twin Technology. Journal of Higher Education Research, 1(3). doi:10.32629/jher.v1i3.196
- Deyi L. & Hengbo L. (2018). The Foreign Experience and Government’s Administrative Strategy for Stadiums’ Public-private Partnership. Journal of Ningbo University, 31(03), 100-103 [in Chinese].
- Li L. & Li F. (2016). Confusion and Direction of School Sports Facilities Open to Public. Journal of Shenyang Sport University, 35(03), 30-35 [in Chinese]
- Gasparetto T. & Barajas A. (2020). Management in a complex scenario : World Cup, alternative stadiums and demand for tickets. Managerial and Decision Economics, 41(6), 114-121 [in Chinese].
- Zhang, X. & Yang, Q. (2013). Challenges and Choices: Application of Public–Private Partnerships (PPPs) in Development of Large-Scale Sports Venues in China. Proceedings of 20th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management, 153–164. doi:10.1007/978-3-642-40063-6_16
Стаття надійшла до редакції: 05.03.2021
Як цитувати статтю: |
Новікова О. С., Біньсюй Чжао Вдосконалення моделі управління університетськими стадіонами та спортивними залами в Китайській провінції Хенань. Modern Economics. 2021. № 26(2021). С. 110-115. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-16. |
Novikova O., Bingxu Zhao (2021). The Improvement of the Management Model of University Stadiums and Gymnasiums in Henan Province, China. Modern Economics, 26(2021), 110-115. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-16. |