УДК 339.1 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-19 |
Пархоменко Н. О., доктор економічних наук, доцент, професор кафедри міжнародних економічних відносин, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна
ORCID ID: 0000-0001-8776-6970
e-mail: parkhomenko.na28@gmail.com
Денисюк О. В., кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки, менеджменту та управління територіями, Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0001-5294-4933
e-mail: ovi@ksue.edu.ua
Тенденції розвитку світового та українського ринків косметичних виробів
Питання розвитку товарних ринків, змін, тенденцій, особливостей, факторів впливу має першочергове значення у міжнародному бізнесі з точки зору маркетингових досліджень із виходу на нові ринки або розширення бізнесу. Метою дослідження є моніторинг функціонування світового та українського ринку косметичних виробів та визначення основних тенденцій їх розвитку. В результаті досліджень світового ринку косметичної продукції спостерігаються наступні тенденції: зростання обсягів реалізації корейської косметичної продукції; зростання обсягів виробництва та продажів екологічної косметики; розширяється цільова аудиторія ринку; зростає популярність просування та продажів косметичної продукції за допомогою інтернет технологій; відбувається спад попиту на декоративну косметику; зменшується попит на продукцію преміум сегменту, при тому, що зростає попит на продукцію дешевого цінового сегменту. На українському ринку також відбуваються схожі тренди, а саме: зростання попиту на косметику на основі натуральних інгредієнтів; суттєве зростання обсягів продажів косметики онлайн. Отже, суб’єктам міжнародного бізнесу, які працюють на ринку косметики, доцільно враховувати тенденції світового та вітчизняного ринків, орієнтуватися на запити клієнтів, суттєво розвивати систему просування та продажів онлайн, використовуючи новітні інформаційні технології в міжнародному маркетингу.
Ключові слова: тренди розвитку ринку; світовий ринок косметичних виробів; український ринок косметичних виробів; міжнародний бізнес; маркетингові дослідження.
Література:
- Baytsar, R. I. & Kordiyaka, Y. M. (2015). Current problems and prospects for the development of the cosmetic industry. Visnyk Natsional’noho universytetu «L’vivs’ka politekhnika». Avtomatyka, vymiriuvannia ta keruvannia, 821, 44-49 [in Ukrainian].
- Brand Finance Global 500 (2023). Official web-site. Retrieved from https://brandfinance.com/images/upload/global_500 _2022_free.pdf [in English].
- Dobrovolsky, V. V. (2018). Evaluation of the market of perfumery and cosmetic products. Ekonomika ta upravlinnia natsional’nym hospodarstvom, 15, 120-123 [in Ukrainian].
- Global market value for natural and organic cosmetics and personal care from 2020 to 2031 (2022). Statista. Official web-site. Retrieved from https://www.statista.com/statistics/673641/global-market-value-for-natural-cosmetics/ [in English].
- Ignashkina, T. B., Dushina, L. M., & Moskalets, T. A. (2020). World market of perfumery and cosmetic products: current trends and development prospects. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, 41, 87-93. Retrieved from http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020_ukr/16.pdf [in Ukrainian].
- Kim, S. M. & Park, M. J. (2020). Evaluation of cross-national global market segmentation and strategy: The case of Korean Wave for ASEAN countries. Asia Pacific Management Review, 25, 4, 207-215. Retrieved from https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1029313220300178 [in English].
- Lebedynets, V. O., & Kazakova, I. S. (2017). Current trends in the development of the cosmetic products market in Ukraine. Suchasni dosiahnennia farmatsevtychnoi tekhnolohii i biotekhnolohii, 2, 125-128 [in Ukrainian].
- Ukrainian market of perfumery and cosmetic products. Association of Perfumery and Cosmetics of Ukraine (2023). Official web-site. Retrieved from http://apcu.ua/rinkovidoslidzhennya-ta-statistichni-dani/parfumerno-kosmetichnijrinok-ukraini.htm [in Ukr.].
- Watanabe, N. M., Kim, J. & Park, J. (2021). Social network analysis and domestic and international retailers: An investigation of social media networks of cosmetic brands. Journal of Retailing and Consumer Services Journal of Retailing and Consumer Services, Retrieved from https://www.sciencedirect.com/science/ article/pii/S0969698920313096 [in English].
- World Population Prospects (2022). Highlights. United Nations. Department of Economic and Social Affairs Population Division. Official web-site. Retrieved from https://population.un.org/wpp/ [in English].
Стаття надійшла до редакції: 24.04.2023
Як цитувати статтю: |
Пархоменко Н. О., Денисюк О. В. Тенденції розвитку світового та українського ринків косметичних виробів (in English). Modern Economics. 2023. № 38(2023). С. 125-131. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-19. |
Parkhomenko N., Denysiuk O. (2023). Trends in the development of the world and Ukrainian markets of cosmetic products…. Modern Economics, 38(2023), 125-131. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-19. |