УДК 338.3 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V16(2019)-12 |
Матвієнко Р.О., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-технологій, Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0003-0477-4022
e-mail: fpkipa@gmail.com
Управління вартістю у сучасному бізнес-середовищі
Анотація. В статті проаналізовано, що розуміння процесів формування ціни має велике значення не лише для управління витратами, але і для ухвалення стратегічних і тактичних рішень по всьому спектру бізнес-операцій, які ведуть до загального покращення ефективності бізнесу. Конкурентне бізнес-середовище вимагає все складнішого управління вартістю. Управління вартістю пройшло через численні моделі, інструменти й методи. Сучасне бізнес-середовище викликає необхідність стратегічного управління вартістю – застосування методів управління вартістю для одночасного покращення стратегічного становища компанії й скорочення витрат. Ріст глобальної конкуренції, технологічні інновації і зміни в бізнес-процесах зробили управління вартістю важливішим і динамічнішим, ніж будь-коли раніше. Підкреслено необхідність управління вартістю, особливо стратегічного управління вартістю, в сучасному бізнес-середовищі.
Ключові слова: управління вартістю; стратегічне управління вартістю; сучасне бізнес-середовище.
Література:
- Cooper R,. Slagmulder R. Inter-Organizational Cost Management and Relational Context. Accounting, Organizations and Society. №. 29, Р. 1-26;
- Schulze M., Seuring S., Ewering C.. Applying Activity-Based Costing in a Supply-Chain Environment. International Journal of Production Economics. №. 135, Р. 716-725;
- Kaplan R., Cooper R. Cost and Effect. Boston: Harvard Business School Press. 2004.
- Fayard D., Lee S., Leitch A. R., Kettinger W. J. Effect of Internal Cost Management, Information System Integration, and Absorptive Capacity on Inter-organizational Cost Management in Supply Chains. Accounting, Organizations and Society. 2019. №. 37, Р. 168-187;
- Kaplan R.S., Narayanan V.G. Measuring and Managing Customer Profitability. Cost Management. №. 15, Р. 5-15;
- Berry T., Ahmed A., Cullen J., Dunlop A. The Consequences of Inter-firm Supply Chains for Management Accounting. Management Accounting: Magazine for Chartered Management Accountants. №. 75, Р. 74-75;
- Cellini G., de Mottos X., Slagmulder R., VanWasenhove L.N., Wright L. Inventory-Driven Costs. Harvard Business Review. №. 83, Р. 135;
- Coad A.F., Cullen J. Inter-Organizational Cost Management: Towards an Evolutionary Perspective. Management Accounting Research. №. 17, Р. 342-369;
- Cooper R., Slagmulder R. The Scope of Strategic Cost Management. Management Accounting. №. 79, Р. 18-19;
- McGahan A. M., Porter M. E. (2004). How Much Does Industry Matter Really? Strategic Management Journal. 2004. №. 18. Р. 17-34.
Стаття надійшла до редакції: 10.08.2019
Як цитувати статтю: |
Матвієнко Р. О., Управління вартістю у сучасному бізнес-середовищі. Modern Economics. 2019. № 16(2019). С. 81-85. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V16(2019)-12. |
Matviienko R., (2019). Cost Management in the Contemporary Business Environment. Modern Economics, 16(2019), 81-85. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V16(2019)-12. |