УДК 339.13 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-04 |
Боєнко О. Ю., кандидат економічних наук, завідувач кафедри «Маркетинг», Донецький національний університет ім. В. Стуса, м. Вінниця, Україна
ORCID ID: 0000-0003-2209-7731
e-mail: o.boienko@donnu.edu.ua
Статкевич К. О., магістр економічного факультету, Донецький національний університет ім. В. Стуса, м. Вінниця, Україна
Шаповал А. С., магістр економічного факультету, Донецький національний університет ім. В. Стуса, м. Вінниця, Україна
Розробка політики просування гібридної технології автомобілів як елементу соціально-етичного маркетингу
Анотація. У статті було досліджено основні тенденції на автомобільному ринку в Україні в цілому та на ринку електромобілів та гібридних автомобілів зокрема. Було здійснено порівняння цих двох видів автомобілів для виділення переваг і недоліків гібридів. Охарактеризовано головні відмінності гібридних установок від електричних. Опираючись на проведений аналіз, визначено актуальність і значущість просування гібридної технології в Україні.
Об’єктом дослідження є гібридні автомобілі компанії Toyota. Предметом дослідження є управління просуванням гібридних авто на ринку України.
Нами було запропоновано і доведено ефективність алгоритму політики розподілу. Стратегія складається з наступних етапів: порівняльний аналіз попиту на гібридні авто та електромобілі, SWOT-аналіз і модель 5-ти сил Портера; опис загального та цільового портрету автовласників гібридів; визначення точок дотику з клієнтами на різних етапах життєвого циклу; розробка основних точкових ідей просування та ефективних digital-інструментів.
Доведено необхідність просування гібридної технології для збереження навколишнього середовища, мінімізації використання невідновлювальних джерел палива та економії бюджетів споживачів. Політика просування була розроблена для компанії Toyota, а саме для двох нових моделей, які мають гібридні установки. Подано перелік інструментів маркетингової комунікації, які будуть використанні в процесі просування.
Ключові слова: соціально-етичний маркетинг; гібридні авто; політика просування; гібридна технологія; концерн «Toyota».
Література:
- Державний комітет статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua (дата звернення: 10.11.2019).
- Автомобильный рынок Украины 2018 / 2019 URL: https://inventure.com.ua/analytics/investments/avtomobilnyj-rynok-ukrainy-2018-2019 (дата звернення: 10.11.2019).
- Статистика продаж Toyota в Европе за 1 квартал 2019 года URL: https://hevcars.com.ua/reviews/hev-51-phev-0-23-statistika-prodazh-toyota-v-evrope-za-1-kvartal-2019-goda/ (дата звернення: 10.11.2019).
- Аналіз ринку електромобілів. URL: http://irsgroup.com.ua/ecars (дата звернення: 10.11.2019).
- Пошукова програма Google Trends. URL: https://trends.google.com (дата звернення: 10.11.2019).
- Viardot, E. Successful marketing strategy for high-tech firms. 6th ed. Norwood: Artech House. 2007. 128 p.
- Bowman, D. and Gatignon, H. Market Response and Marketing Models, 4th ed. London: Routledge. 2010. 620 p.
- Hall R. The strategic analysis of intangible resources. Strategic Management Journal. № 13. p. 135-144.
- Офіційний сайт компанії Toyota. URL: https://www.toyota.ua (дата звернення: 10.11.2019).
Стаття надійшла до редакції: 15.02.2020
Як цитувати статтю: |
Боєнко О. Ю., Статкевич К. О., Шаповал А. С. Розробка політики просування гібридної технології автомобілів як елементу соціально-етичного маркетингу. Modern Economics. 2020. № 19(2020). С. 25-31. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-04. |
Boienko, O., Statkevych, K., & Shapoval, A. (2020). Development of Promotion Policy of Hybrid Technology of Cars as an Element of Social-Ethical Marketing. Modern Economics, 19(2020), 25-31. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-04. |