УДК 334.021
|
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V28(2021)-21 |
Тищенко С. І., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики і математичного моделювання, Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-7881-8740
e-mail: tyschenko@mnau.edu.ua
Андрющенко Я. Е., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри готельно-ресторанної справи і організації бізнесу, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-9191-7652
e-mail: andriushchenko@outlook.com
Eтика ділового спілкування в менеджменті масових комунікацій
Анотація. У статті проведено дослідження та розкрито сутність поняття менеджменту масових комунікацій. Спiлкyвaння розглядається як складний різноплановий процес встановлення та розвитку контактів між людьми, який породжують потреби спільної діяльності щодо обміну інформацією, вироблення єдиної стратегії взаємодії сприйняття і розуміння іншої людини.
Виокремлено головні особливості ділового спілкування, його види та форми. Визначено, що комунікація – це складний процес, який складається з взаємозалежних аспектів, де одним з найважливіших є етика ділового спілкування. Представлено різні структури підходів до означень категорій «комунікація», «спілкування» та їх ролі в менеджменті масової комунікації.
Доведено, що розвиток бізнесу можливий за умов впровадження ефективних комунікацій, як головного інструменту діяльності менеджера.
Ключові слова: спілкування; етика; ділове спілкування; менеджмент; комунікації; масові комунікації.
Література:
- Avramenko, O.O., Yakovenko, L. V. & Shiyka, V. I. (2015). Business communication : Textbook. Ivano-Frankivsk : «Lileia-NV», 160 [in Ukrainian].
- Zernetska, O. V. (1999). Global development of mass communication systems and international relations. Kyiv : Osvita. 351 [in Ukrainian].
- Kagan, M. S. (1988). The world of communication : The problem of intersubjective relations. Moscow : Politizdat. 319 [in Russian].
- Moskalenko, A. Z., Gubersky, L. V. & Ivanov, V. F. (1997). Mass communication: Textbook. Kyiv: Lybid. 216 [in Ukrainian].
- Mirolyubenko, G. A. (2011). The place and role of communities in Internet communication. Gileya : scientific bulletin. 45. 732 [in Ukrainian].
- Moskalenko, A. Z., Gubersky, L.V. & Ivanov, V. F. (1999). Fundamentals of mass information : Textbook. Kyiv : Taras Shevchenko National University of Kyiv. 634 [in Ukrainian].
- Pilishek, S. (2016). Correlation of the concepts «interaction» and «communication» in the context of psychology of educational activity. National Academy of State Border Guard Service of Ukraine, series : psychological sciences. 2 (4). 204-217 [in Ukrainian].
- Pol’ova, L. V. (2016). Corporate culture. Business etiquette : Training manual. Ivano-Frankivsk : Foliant. 201 p. [in Ukrainian].
- Zhuk, O. M. & Tykha, L. Yu. (2016). Professional communications [Text] : Textbook. Lutsk : Lutsk NTU. 112 [in Ukrainian].
- Romanenko, E. (2012). Communication as a necessary component of the development of modern society. Democratic governance : Scientific Bulletin. 9. 2-6 [in Ukrainian].
- Solovey, O. A. (2013). Theoretical aspects of the study of the communicative potential of the personality. Psychological Perspectives. 21. 212-220. [in Ukrainian].
- Cabinet Ministers of Ukraine (2019). On approval of the action plan for the implementation of a new stage of reforming local self-government and territorial organization of power in Ukraine for 2019-2021 (Order No. 77-2019-р January 23). Retrieved from : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/77-2019-%D1%80 [in Ukrainian].
Стаття надійшла до редакції: 15.07.2021
Як цитувати статтю: |
Тищенко С. І., Андрющенко Я. Е. Eтика ділового спілкування в менеджменті масових комунікацій (English). Modern Economics. 2021. № 28(2021). С. 147-152. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V28(2021)-21. |
Tyshchenko S., Andriushchenko Ia. (2021). Ethics if business communication in the management if mass communications. Modern Economics, 28(2021), 147-152. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V28(2021)-21. |