УДК 339:137.2 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V24(2020)-07 |
Воронько-Невіднича Т. В., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, Полтавська державна аграрна академія, м. Полтава, Україна
ORCID ID: 0000-0003-2427-7218
e-mail: tetiana.voronko-nevidnycha@pdaa.edu.ua
Помаз О. М., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, Полтавська державна аграрна академія, м. Полтава, Україна
ORCID ID: 0000-0003-1782-3890
e-mail: oleksandr.pomaz@pdaa.edu.ua
Васильєва Ю. А., студентка, Полтавська державна аграрна академія, м. Полтава, Україна
Коваленко Г. О., студентка, Полтавська державна аграрна академія, м. Полтава, Україна
Аспекти корпоративної соціальної відповідальності підприємства, що сприяють формуванню його іміджу
Анотація. З’ясовано, що сучасним підприємствам доводиться працювати в умовах жорсткої конкуренції. Висока якість продукції у світі розвинених технологій і техніки стала нормою для споживачів. Сьогодні компаніям доводиться шукати нові шляхи залучення і утримання клієнтів. Одним із варіантів виходу з ситуації, що склалася, є формування підприємством свого іміджу. Обґрунтовано, що соціально відповідальна політика підприємства проявляється у внутрішньому (безпека праці, стабільність і соціальна значимість заробітної плати, додаткове медичне і соціальне страхування співробітників, розвиток людських ресурсів, надання допомоги працівникам в критичних ситуаціях) і зовнішньому (спонсорство та благодійність, взаємодія з органами місцевої громади та влади, охорона навколишнього середовища, виробництві якісних товарів (послуг), готовність брати участь в кризових ситуаціях) аспектах. Установлено, імідж підприємства – це міра довіри споживачів до самого підприємства, до її продукції (послуг), це джерело зростання кількості продаж, розвитку, розширення функціонування (максимізації прибутковості для власників капіталу, зростання оплати праці працівників) чи припинення існування організації. Безумовно, з метою результативної діяльності підприємство повинно використовувати комплексно, як внутрішні, так і зовнішні програми корпоративної соціальної відповідальності. Звичайно, це створює та підтримує позитивний імідж, який сприяє зростанню довіри споживачів до підприємства, формуванню необхідних емоційних зв’язків з покупцями та суспільством в цілому.
Ключові слова: імідж; підприємство; корпоративна соціальна відповідальність; стейкхолдери; суспільство.
Література:
- Воронько-Невіднича Т. В., Покас Л. Ю., Потапюк І. П. Аспекти реалізації системи управління соціальною відповідальністю в аграрному секторі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 20. С. 102–107.
- Даниленко Л. В. Менеджмент имиджа образовательного учреждения. Некоммерческое партнерство «Гильдия Маркетологов» URL: https://www.marketologi.ru/publikatsii/stati/menedzhment-imidzha-obrazovatelnogo-uchrezhdenija/ (дата звернення: 15.11.2020).
- Колот А. М. Корпоративна соціальна відповідальність і проблеми її сприймання суспільством. Соціально-трудові відносини : теорія та практика. 2013. № 2 (6). С. 6–16.
- Колот А. М. Сучасна філософія корпоративної соціальної відповідальності: еволюція поглядів. Україна: аспекти праці. 2013. № 8. С. 3–17.
- Котлер Ф. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / пер. з англ. С. Яринич. Київ : Стандарт, 2005. 302 с.
- Паладієва Я. Соціальна відповідальність бізнесу: що це означає та чому важливо. Main Business Partner. 2020. URL : https://mbusinesspartner.com.ua/sotsialna-vidpovidalnist-bisnesu (дата звернення: 15.11.2020).
- Фурса М. Розвиток корпоративної соціальної відповідальності в Україні: державно-управлінський аспект. Ефективність державного управління. 2012. Вип. 30. С. 66–74.
- Шихвердиев А.П., Серяков А.В. Социальная ответственность бизнеса как элемент эффективного корпоративного управления. Корпоративное управление и инновационное развитие экономики севера. 2007. № 2. С. 6–11.
- Шупта І.М., Воронько-Невіднича Т.В. Репутаційний менеджмент ‒ важлива складова управлінської стратегії на шляху до успіху в діяльності підприємства. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка та менеджмент. 2017. № 6 (72). С. 27–31.
- Freeman R. Edward, Wicks Andrew C., Parmar Bidhan. Stakeholder Theory and «The Corporate Objective Revisited». Organization Science. 2004. Vol. 15. No. 3. pp. 364–369.
Стаття надійшла до редакції: 12.12.2020
Як цитувати статтю: |
Воронько-Невіднича Т. В., Помаз О. М., Васильєва Ю. А., Коваленко Г. О. Аспекти корпоративної соціальної відповідальності підприємства, що сприяють формуванню його іміджу. Modern Economics. 2020. № 24(2020). С. 45-49. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V24(2020)-07. |
Voronko-Nevidnycha T., Pomaz O., Vasylieva Yu., Kovalenko A. (2020). Aspects of Corporate Social Responsibility of an Enterprise that Contribute to its Image Formation. Modern Economics, 24(2020), 45-49. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V24(2020)-07. |