УДК 330.4: 338.5: 519.7 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-20 |
Пишнограєв І. О., к.ф.-м. н., доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0002-3346-8318
e-mail: pyshnograiev@gmail.com
Дегтяр Д. К., студентка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна
ORCID ID: 0000-0001-9078-9647
e-mail: darinadegtiar@gmail.com
Моделювання процесу прийняття рішень при просуванні на ринок нових товарів
Представлена модель та економетричний підхід дозволяють кількісно виміряти теоретичні особливості цін. Зокрема, запропоноване рівняння надає можливість описати швидкість та терміни цінових переходів, щоб перевірити відносну важливість різних тригерів посадки ціни. Застосована ієрархічна структура для опису емпіричних розподілів часу та швидкості цінових переходів також дозволила виявити найбільш вірогідні цінові фактори.
Ключові слова: цінова політика; цінова посадка; просування; ціна; високотехнологічний продукт; тригер; неоднорідність; швидкість.
Література:
- Принципиціноутворення в економіці. URL : https://pidru4niki.com/13660102/marketing/tsinoutvorennya_umovah_rinkovoyi_ekonomiki (дата звернення : 20.05.2022)
- Просування продукту на ринок. URL : https://aboutmarketing.info/osnovy-marketynhu/osnovni-metody-prosuvannya-tovaru-na-rynok/ (дата звернення : 12.05.2022)
- Розробка та просування нового товару на ринок. URL : https://buklib.net/books/37675/ (дата звернення : 13.05.2022)
- Процес просування інноваційної продукції на ринок. URL : http://global-national.in.ua/archive/11-2016/5.pdf (дата звернення : 21.05.2022)
- Науково-виробничий комплекс газотурбінного будівництва «Зоря»-«Машпроект» : Державне підприємство. URL : https://zmturbines.com (дата звернення : 10.05.2022)
- Газогенераторні установки. URL : https://ukravtonomgaz.ua/scheme/gazogenerator (дата звернення : 12.05.2022)
- Особливості основних методів просування нового товару на існуючий ринок збуту. URL : https://core.ac.uk/download/pdf/324274908.pdf (дата звернення: 17.05.2022)
- Маркетинговий підхід у ціноутворенні. URL : https://core.ac.uk/download/pdf/32613334.pdf (дата звернення : 18.05.2022)
- Моделі нової продукції. URL : https://www.intangiblecapital.org/index.php/ic/article/view/482/405 (дата звернення : 20.05.2022)
- Агентне моделювання розповсюдження ринку нових виробників: огляд сильних сторін і критики. URL : https://link.springer.com/article/10.1007/s10479-021-03944-1 (дата звернення : 22.05.2022)
Стаття надійшла до редакції: 03.10.2022
Як цитувати статтю: |
Пишнограєв І. О., Дегтяр Д. К. Моделювання процесу прийняття рішень при просуванні на ринок нових товарів. Modern Economics. 2022. № 35(2022). С. 130-135. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-20. |
Pyshnograiev ., Dehtiar D. (2022). Modeling the Decision-Making Process when Promoting New Products to the Market. Modern Economics, 35(2022), 130-135. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V35(2022)-20. |