УДК 640.412-043.86 (477) |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-27 |
Огієнко А. В., кандидат економічних наук, доцент, докторант, Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-5427-7978
e-mail: ogienko_alеna@ukr.net
Видові ознаки класифікації туризму: регіональний аспект
Анотація. У статті проведено аналітичні дослідження класифікаційних ознак видів туризму. Метою дослідження є узагальнення та систематизація класифікації видів та форм туризму та виявлення їх застосування та інтеграції до економічної діяльності на регіональному рівні. Досліджено трактування науковців стосовно даного питання, уточнено теоретичні підходи до їх суті та змісту. Виявлено переваги та недоліки у досліджуваних працях науковців, представлено власні розробки, дослідження, інтерпретації вагомості складових структури класифікації видів та форм туризму. Виявлено класифікаційні види туризму, які впровадженні в Миколаївській області та запропоновано рішення щодо удосконалення та розширення інноваційних стратегічних видів, збільшення вагомості яких у загальній структурі дозволить отримати синергію економічного розвитку туристичного потенціалу регіону. Перспективним напрямом розвитку туризму, на думку автора, є подієвий туризм, розвиток якого інтенсифікує зростання туристичного потенціалу регіону.
Ключові слова: види туризму; класифікація; подієвий туризм; гастрономічний туризм; розвиток регіонів.
Література:
- До 2030 року число міжнародних туристів зросте до 1.8 мільярдів. World Tourism Organization UNWTO. URL: http://media.unwto.org (дата звернення% 01.02.2020).
- Про туризм: Закон України від 15.09.1995 р. №324/95-ВР // Відомості Верховної Ради України. 2004. №13. С.180.
- Бейдик О. О. Рекреаційно-туристські ресурси України : Методологія та методика аналізу, термінологія, районування. К. : ВПЦ Київський університет, 2001. 395 с.
- Смаль І. В. Туристичні ресурси світу : навч. посіб. Ніжин: Видавництво ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, 2010. 336 с.
- Крачило Н. П. Основы туризмоведения: навч. посіб. Київ: Вища школа, 1980. 225 с.
- Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні: навч. посіб. Чернівці : Книги ХХІ, 2003. 300 с.
- Мальська М. П., Худо В. В., Цибух В. І. Основи туристичного бізнесу : навч. посіб. К. : Центр навчальної літератури, 2004. 272 с.
- Музиченко-Козловська О. В. Економічне оцінювання туристичної привабливості території : монографія. Львів : Новий Світ-2000, 2012. 176 с.
- Яковлев Г. А. Экономика и статистика туризма. М. : РДЛ, 2004. 376 с.
- Старовойтенко О. А. Класифікація видів туризму в контексті культури. Формування ринкових відносин в Україні. №7-8. К. 2011. С.132-140
- Колесник О. О. Формування класифікаційних ознак туризму в системі економічних аспектів розвитку суспільства. Вісник ЖДТУ: Економіка, управління та адміністрування. № 1(47). С. 171-175.
- Колосінська М. І. Підходи до класифікації видів та форм туризму. Глобальні та національні проблеми економіки. Вип. 9. с. 146-150.
- Ковешніков В. С., Ліфіренко О. С., Стукальська Н. М. Питання класифікації в сфері туризму. Економіка та держава. № 6. С. 29-31.
- Романова А. А. Види туризму та їх класифікація у контексті сучасних тенденцій розвитку туріндустрії. Економіка та управління національним господарством. Полтава: Економіка і регіон. 2017. № 4 (65). 13-19.
- Коржилов Л. І. Туризм в Україні. Класифікація та види. Ефективна економіка. № 9. С. 217-222.
- Огієнко М. М., Огієнко А. В., Яценко Я. М. Аналіз та перспективні напрями розвитку туризму Миколаївщини. Науковий вісник Миколаївського університету імені В. О. Сухомлинського. Економічні науки: збірник наукових праць. № 2 (11). С. 63-70.
- Огієнко М. М., Огієнко А. В. Гастрономічні фестивалі як форма подієвого туризму та розвитку ресторанного бізнесу. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2019. Том 2. № 2. C. 213-222. https://doi.org/10.31866/2616-7468.2.2.2019.
Стаття надійшла до редакції: 12.03.2020
Як цитувати статтю: |
Огієнко А. В. Видові ознаки класифікації туризму: регіональний аспект. Modern Economics. 2020. № 20(2020). С. 167-174. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-27. |
Ohiienko, A. (2020). Specific marks of tourist classification regional aspect. Modern Economics, 20(2020), 167-174. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-27. |