УДК 658.8: 692.82 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-30 |
Павлова О. В., кандидат економічних наук, завідувачка кафедри маркетингу та менеджменту, Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті, Кропивницький, Україна
ORCID ID: 0000-0002-3204-2446
e-mail: pavlovaolga154@gmail.com
Система заходів маркетингового сприяння продажу продукції на ринку B2B на прикладі підприємств сільськогосподарського машинобудування
Анотація. У статті розглянуто систему заходів маркетингового сприяння продажу продукції на ринку B2B як сучасного напряму розвитку підприємств. Доведено, що при виборі оптимальних варіантів товарної пропозиції основну роль відіграють брендинг, PR-методи та персональні продажі, які підсилюються рекламою і відповідними методами стимулювання збуту. Розглянуто основні елементи маркетингового сприяння продажу продукції на ринку B2B на прикладі одного з найбільших підприємств сільськогосподарського машинобудування України – АТ «Ельворті». Запропоновано наступні групи заходів з маркетингового сприяння продажу продукції промислових підприємств: використання стимулів у системі збуту продукції; сприяння посередникам; сприяння споживачам. Доведено, що використання ефективних заходів щодо просування продукції підприємства дозволяють оцінити якість проведених заходів, порівняти властивості сільськогосподарської техніки АТ «Ельворті» з аналогічною продукцією інших виробників, здійснити планування шляхів підвищення конкурентоспроможності техніки, встановити довгострокові зв’язки з новими клієнтами та розробити механізм подальшого вдосконалення механізму просування техніки сільгосптоваровиробниками.
Ключові слова: маркетингове сприяння продажу продукції; B2B маркетинг; брендинг; PR-методи; персональні продажі; інтернет-комунікації; програма лояльності; потенціал товаровиробника.
Література:
- Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг менеджмент. 12-е изд. СПб. : Питер, 2006. 816 с.
- Юрчак А. Лидогенерация – почему и что нужно ускорять. Маркетинг и реклама. № 8 (215). С. 38–40.
- Кидирко Л., Севрук І. Формування систем збуту за участі міжнародних роздрібних торговельних мереж. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка, № 8 (173). С. 36-42. https://doi.org/10.17721/1728-2667.2015/173-8/6.
- Як український бізнес використовує інтернет-маркетинг: дослідження. URL: https://promodo.ua/upload/research-internet-marketing-ukraine-2016.pdf (дата звернення: 15.03.2019).
- Контент-маркетинг в В2В: стан та перспективи у 2016 році. URL: https://www.b2bray.com/category/resources/reports (дата звернення: 15.03.2019).
- Пунін Ю. О. Стратегія і тактика інтернет-маркетингу компаній-дистрибуторів на В2В ринку. Маркетинг і цифрові технології. 2018. Том 2. № 4. С. 44-56. https://doi.org/15276/mdt.2.4.2018.3/.
- Ковалев А. И. Промышленный маркетинг (Части I, II). Москва, «Благовест-В», 2002. 616 с.
- Гамалій В. Ф., Романчук С. А., Фабрика І. В. Сучасні проблеми збутової політики українських підприємств. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. 2012. Вип. 22, ч. 2.
- Слабинский С. В. Особенности сбыта промышленной продукции в современных условиях. Экономика, предпринимательство и право. 2011. Том 1. № 4. С. 21-26. https://doi.org/18334/.
- Король І. В. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник. МОН України,Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2018. 190 с.
- Родионова Л. Н., Кантор О. Г., Хакимова Ю. Р. Оценка конкурентоспособности продукции. Маркетинг в России и за рубежом. 2000. № 1. С. 63-77.
- Акимова И. М. Промышленный маркетинг. Киев : «Знання», КОО, 2001. 294 с.
Стаття надійшла до редакції: 18.03.2020
Як цитувати статтю: |
Павлова О. В. Система заходів маркетингового сприяння продажу продукції на ринку B2B на прикладі підприємств сільськогосподарського машинобудування. Modern Economics. 2020. № 20(2020). С. 186-191. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-30. |
Pavlova, O. (2020). The system of marketing promotion measures for products on the B2B market based on the example of agricultural machinery enterprises. Modern Economics, 20(2020), 186-191. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V20(2020)-30. |