УДК 378:330-057.87 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-16 |
Ахмад Маулана, доктор наук з фінансового менеджменту, факультет економіки, Університет Шривіджая, Палембанг, Індонезія
ORCID ID: 0000-0003-0485-5578
e-mail: maulana25@unsri.ac.id
Мучсін Саггаф Шіхаб, доктор наук з фінансового менеджменту, факультет економіки, Університет Шривіджая, Палембанг, Індонезія
ORCID ID: 0000-0002-7491-2040
e-mail: muchsinsaggaffshihab@fe.unsri.ac.id
Рахманіа Ананда Путрі, аспірант, факультет економіки, Університет Шривіджая, Палембанг, Індонезія
ORCID ID: 0000-0001-5204-9330
e-mail: kuinireseach@gmail.com
Аналіз впливу факторів на вибір споживачем програми харчування
Розуміння змісту інформаційних послуг має вирішальне значення для подальшого функціонування якісної робочої сили. Перелік необхідних послуг, що надаються учням у закладах освіти, зокрема учням середніх і старших класів, які готові почати роботу, демонструє важливість розуміння змісту інформаційних послуг для них. Особливого значення набуває індивідуальна сприйнятливість щодо вибору продукту у продавця.
Метою дослідження є отримання емпіричних доказів шляхом визначення прямого впливу споживчого сприйняття та іміджу барменів на рішення обрати програму вивчення продуктів харчування та напоїв у Poltekpar Palembang, а також непрямого впливу споживчого сприйняття та іміджу барменів на рішення обрати програму вивчення планування харчування в Poltekpar Palembang через ставлення. У цьому дослідженні була використана вибірка зі 145 майбутніх здобувачів вищої освіти, які зарахувалися на програму вивчення страв Palembang Poltekpar, які були обрані за допомогою техніки цілеспрямованого відбору. На основі методів описового статистичного аналізу та аналізу моделювання структурними рівняннями (SEM) за допомогою програми Analysis of Moment Structure (AMOS) було виявлено значний позитивний вплив на сприйняття споживачів та імідж барменів.
Встановлено, що споживче сприйняття та імідж бармена мають прямий позитивний вплив на рішення про вибір. Сприйняття негативно впливає на процес відбору. Імідж барменів має прямий позитивний вплив на ставлення. Ставлення безпосередньо негативно впливає на рішення про вибір. Змінні сприйняття споживача позитивно впливають на рішення через ставлення як проміжну змінну, а змінна іміджу бармена негативно впливає на рішення через ставлення як проміжну змінну.
Таким чином, пряме ставлення має прямий негативний вплив на рішення про вибір програми Palembang Poltekpar Digest Studies для майбутніх здобувачів вищої освіти. Змінна «сприйняття споживачем» має позитивний вплив на рішення обрати програму вивчення харчування для майбутніх здобувачів вищої освіти, які вступають до програми вивчення страв PalemPoltekpar, а змінна «імідж бармена» має негативний вплив на змінну «ставлення».
Ключові слова: рішення про вибір; сприйняття споживача; імідж бармена та його ставлення; програма харчування.
Література:
- Dewi, K. E. K. & Subawa, N. S. (2017). Word Of Mouth, Advertising On Brand Awareness, Brand Attitude And Purchase Decision On Prulink Product [in English].
- Fahmi, S. (2018). Pengaruh Persepsi Keamanan Dan Kepercayaan Terhadap Niat Konsumen Dalam Melakukan Transaksi E-Commerce, Melalui Sikap Sebagai Variabel Intervening. Jamin : Jurnal Aplikasi Manajemen Dan Inovasi Bisnis, 1 (1). DOI: https://Doi.Org/10.47201/Jamin.V1i1.21 [in Indonesian].
- I’tishom, M. F., Martini, S. & Novandari, W. (2020). Pengaruh Persepsi Manfaat, Persepsi Kemudahan, Persepsi Risiko Dan Persepsi Harga Terhadap Sikap Serta Keputusan Konsumen Untuk Menggunakan Go-Pay. Jurnal Ekonomi, Bisnis, Dan Akuntansi, 22(4) [in Indonesian].
- (2013). Manajemen Pemasaran Jilid 2. In Penerbit Erlangga [in Indonesian].
- Kotler, P. & Keller, K. L. (2016). Marketing Management Edisi 15. In Marketing Management [in English].
- Kusuma, I. D. & Untarini, N. (2014). Pengaruh Pengetahuan Produk Terhadap Niat Beli Dengan Sikap Sebagai Variabel Intervening. Jurnal Ilmu Manajemen, 2 (4) [in Indonesian].
- Lendo, R. R. (2013). The Influence Of Motivation And Consumer Attitude On Online Shop Purchase Decision. 1 (4) [in English].
- Madjid, I. & Maulana, A. (2016). Pengaruh Kesadaran Merek Terhadap Niat Beli Dengan Sikap Rekomendasi Sponsor Sebagai Variabel Mediasi Pada Konsumen Samsung Di Kota Banda Aceh. E-Mabis: Jurnal Ekonomi Manajemen Dan Bisnis, 17 (1). DOI: https //Doi.Org/10.29103/E-Mabis.V17i1.55 [in Indonesian].
- Mahardika, T. P. (2019). Pengaruh Pengetahuan Dan Religiusitas Terhadap Minat Beli Dengan Sikap Konsumen Sebagai Variabel Mediasi. Jurnal Ilmu Manajemen, 16 (2) [in Indonesian].
- Park, H. & Park, S. (2019). The Effect Of Emotional Image On Customer Attitude. Journal Of Asian Finance, Economics And Business, 6 (3). DOI: https//Doi.Org/10.13106/Jafeb.2019.Vol6.No3.259 [in English].
- Priyatna, Adrianus A. & Athanasius, S. S. (2020). Uji Peran Mediasi Sikap Terhadap Produk Pada Hubungan Faktor Yang Mempengaruhi Minat Beli Produk. Jurnal Manajemen, 12 (1) [in Indonesian].
- Rahayu, I. (2016). Faktor Persepsi Terhadap Keputusan Mahasiswa Memilih Tempat Kuliah (Studi Kasus Perguruan Tinggi Bina Insani Bekasi). Jurnal Administrasi Kantor, 4 (2), 265–288 [in Indonesian].
- Rahmawati, A. I. A. & Sobri, A. Y. (2019). Hubungan Persepsi Dan Sikap Dengan Motivasi Peserta Didik Melanjutkan Sekolah Menengah Atas Negeri Unggulan. Kajian Teori Dan Praktik Kependidikan, 4 (1) [in Indonesian].
- Rahmawati, A. R. (2016). Pengaruh Citra Merek Dan Harga Terhadap Keputusan Pembelian Produk Di Nurul Izza Yogyakarta. Uin Sunan Kalijaga, 147 [in Indonesian].
- Rahmawati, I. & Illiyin, R. (2021). Pengaruh Motivasi, Persepsi Dan Sikap Konsumen Terhadap Keputusan Pembelian Hp Oppo. Jurnal Ilmiah Hospitality, 10 (1) [in Indonesian].
- Romadhoni, M. (2015). Pengaruh Citra Merek (Brand Image) Terhadap Pengambilan Keputusan Pembelian Sepatu Nike Pada Mahasiswa Fik Uny. Journal Of Chemical Information And Modeling, 53(9), 1689–1699 [in Indonesian].
- Sangadji, E. & Sopiah. (2013). Perilaku Konsumen: Pendekatan Praktis Disertai Jurnal Penelitian. In Andi [in Indonesian].
- Saputri, M. E. (2016). Pengaruh Perilaku Konsumen Terhadap Pembelian Online Produk Fashion Pada Zalora Indonesia The Effect Of Consumer Behavior Toward The Online Purchase Of Fashion Product Of Zalora Indonesia. Sosioteknologi, 15 (2) [in Indonesian].
- Utami, G. (2010). The Effect Of Motivation, Perception And Consumer Attitudes Purchase Decision On Formula Milk In Sukamaju Depok. 0 [in English].
Стаття надійшла до редакції: 02.11.2022
Як цитувати статтю: |
Путрі Р. А., Маулана А., Шихаб М. С. Аналіз впливу факторів на вибір споживачем програми харчування (English). Modern Economics. 2022. № 36(2022). С. 108-118. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-16. |
Putri R. A., Maulana A., Shihab M. S. (2022). Analysis of the influence of factors on consumer choose a Dining Program. Modern Economics, 36(2022), 108-118. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-16. |