УДК 659.1:339.13 | DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V50(2025)-32 |
Стамат В.М., кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0001-5789-4023
e-mail: vmkolesnyk@ukr.net
Побережець Г.С., кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри українознавства, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-9064-6731
e-mail: ann20081988ann@gmail.com
Успаська О.І, бакалавр факультету менеджменту, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0009-0005-3907-997X
e-mail: uspaskaoksana@gmail.com
Формування бренд-комунікацій нового покоління в умовах глобалізації
Анотація. У сучасному світі бренд-комунікації зазнають суттєвих змін під впливом різних глобалізаційних процесів. Впровадження нових цифрових систем та технологій, зростаюча роль соціальних медіа та зміни в поведінці споживачів вимагають від брендів адаптації та впровадження інноваційних стратегій комунікації для подальшого вдосконалення та розвитку. Сучасні бренд-комунікації є складною динамічною системою взаємодії між компанією та її цільовою аудиторією, яка виходить далеко за межі традиційних реклам та просуванню продукту. Бренд-комунікації нового покоління є не просто передачею інформації, а створенням унікального діалогу, який формує емоційний зв’язок та лояльність споживачів. Швидкі та постійні зміни навколишнього середовища в умовах глобалізаційних викликів та змін вимагають та потребують від компаній постійної адаптації та запровадження новітніх цифрових технологій.
Метою дослідження є обгрунтування теоретичних положень бренд-комунікацій нового покоління в умовах глобалізаційних впливів, важливості інноваційних рішень та підходів, спрямованих на розвиток бренд-комунікацій сучасності, а також виявлення тенденцій та особливостей їх розвитку.
Охарактеризовано суть бренду та його складових. Показано необхідність інноваційних рішень та гнучкого підходу для ефективного управління бренд-комунікаціями нового покоління. Доведено вплив діджиталізації маркетингових процесів на функціонування бренд-комунікацій в умовах євро інтеграційних та глобалізацій них процесів. Виділено ключові тренди бренд-комунікацій нового покоління та етапи історичного розвитку комунікацій брендів з цільовою аудиторією. Надано методику формування бренд-комунікацій у сучасних умовах.
Отже, бренд-комунікації нового покоління ґрунтуються на культурологічному, історичному та психологічному аспектах, які повинні стимулювати творчу активність споживачів. Вони формуються з використанням діджитал-інструментів маркетингу.
Ключові слова: бренд, бренд-комунікації, глобалізація, діджиталізація, функціонування брендів.
Література:
- Брінь П. В., Меченкова Н. М. Особливостi мiжнародної комунiкацiї при глобалiзацiї бренду. Маркетинг и реклама. 2021. Т. 7-8, № 298-299. С. 22–27. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/5f3f1d5e-4774-45bd-85e5-48648f62acc1/content.
- Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинговий менеджмент. Київ : Хімджест, 2008. 720 с.
- Формування та управління брендинговими технологіями підприємств регіону в умовах євроінтеграції : монографія / А. А. Вдовічен та ін. Чернівці : Чернівецький торговельно-економічний інститут ДТЕУ, 2023. 108 с. URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/nayka/monography/formuv_upr_br_teh.pdf.
- Решетнікова О. В., Даниленко В. І., Дядик Т. В. Доцільність формування глобалізації бренду в сучасному середовищі міжнародного маркетингу. Економічний простір. 2022. № 178. С. 7–11. URL: https://doi.org/10.32782/2224-6282/178-1..
- Бренд-комунікації : навчально-практичний посібник / уклад.: С. А. Іванова, В. В. Мироненко. Дніпро : Грані, 2024. 64 с.
- Стамат В. М., Сидорук Д. В. Розвиток бренд-менеджменту в Україні: виклики сьогодення. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : збірник матеріалів XXIІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). Одеса : ОНЕУ. 2024. С.305-306. URL: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19770.
- Танасійчук А. М., Поліщук І. І. Особливості застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Modern Economics. 2023. № 39(2023). С. 138-145. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V39(2023)-21.
- Utilisation of artificial intelligence technologies in developing marketing communication strategies / S. Reshmidilova et al. Pakistan journal of life and social sciences (PJLSS). Vol. 22, no. 2. URL: https://doi.org/10.57239/pjlss-2024-22.2.00682
- Мельник Д. О., Харченко Т. О. Бренд та брендінг у сучасному маркетингу. Бренд-менеджмент: маркетингові технології : збірник тез доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 11 березня 2021 р.). Київ : Київський національний торговельно-економічний університет, 2021. С. 54–55. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/40904/1/Babko_Brend_menedzhment_Kyyiv_11_03_2021_105-107.pdf.
- Стамат В. М., Флакей М. Г. Стратегії бренд-комунікацій в умовах євроінтеграційнх процесів. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : збірник тез доповідей XXI міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 26-27 квітня 2023 року). Одеса: ОНЕУ. 2023. С. 196-197. URL: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18877.
- Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021. Т. 2, № 10. С. 200–204. URL: https://doi.org/10.36818/1562-0905-2021-2-18.
- Петренко Д. Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей. Innovation and sustainability. 2023. № 3. С. 96–104. URL: https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104.
- Stamat V., Minakova T. Artificial Intelligence in Customer Service: Chatbots and their Impact on Customer Experience in Marketing. The latest developments of specialists for the development of science : abstracts of VI international scientific and practical conference (Florence, Italy, October 07-09, 2024). Florence, P. 68-69.URL: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18849.
- Студінська Г. Я. Бренд: долаючи час та простір : наукове дослідження. Малин : НДНЦ “ПринцепС”, 2014. 412 с. https://www.researchgate.net/publication/377209670_Brend_Dolauci_cas_ta_prostir.
- Яненко Я. В. Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект. Образ. 2016. Вип. 4 (22). С. 97–102. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/51407/1/Yanenko_Modern_brand.pdf.
- Стамат В. М., Недбайло І. І. Розвиток маркетингу на основі діджиталізації. Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Миколаїв, 17-18 листопада 2021 р.). Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 150-154. URL : https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10578.
- Current advertising approaches in tourism: effects on consumer behaviour and the advancement of tourism activities / S. Litovka-Demenina et al. Salud, ciencia y tecnología – serie de conferencias. 2025. Vol. 4. P. 1306. DOI: https://doi.org/10.56294/sctconf20251306.
- Бренд-менеджмент : конспект лекцій / уклад. Л. С. Ладонько, Чернігів : НУЧК, 2023. 124 с. URL: https://surl.li/pvdddo
- The effects of brand communication and service quality in building brand loyalty through brand trust; the empirical research on global brands / C. Zehir et al. Procedia – social and behavioral sciences. 2011. Vol. 24. P. 1218–1231. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.09.142.
- Стамат В. М., Балицька Д. О. Формування комунікаційної стратегії бренду у кризових умовах. Актуальні проблеми фінансів, економіки, обліку і менеджменту: теорія і практика : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 27 січня 2024 року). Кропивницький : Центр фінансово-економічних наукових досліджень. 2024. С. 43-45. URL : https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18835.
- Танасійчук А. М. Розробка комунікацій бренду в цифровому середовищі. Трансформаційна економіка. 2023. Вип. 3 (03). С. 45-49. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-3-8.
Стаття надійшла до редакції: 02.04.2025
Як цитувати статтю: |
Стамат В.М., Побережець Г. С., Успаська О.І Формування бренд-комунікацій нового покоління в умовах глобалізації. Modern Economics. 2025. № 50(2025). С. 241-250. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V50(2025)-32. |
Stamat V.M., Poberezhec G. S., Uspaska O.I (2025). Formation of new generation brand communications in the conditions of globalization. Modern Economics, 50(2025), 241-250. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V50(2025)-32. |