УДК 339.138 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-27 |
Моржина А. В., студентка 4 курсу факультету економічних наук Чорноморського національного університету ім. Петра Могили, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-5796-712X
e-mail: morzhina1997@ukr.net
Олійніченко М. Д., студентка 4 курсу факультету економічних наук Чорноморського національного університету ім. Петра Могили, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0002-0683-4204
e-mail: m.oliinichenko@gmail.com
Постикіна Є. Г., викладач відділу міжнародної економіки та економічної теорії професійного відділу вивчення англійської мови Чорноморського національного університету ім. Петра Могили, Миколаїв, Україна
ORCID ID: 0000-0003-2675-0224
e-mail: frozen_13@bk.ru
Сучасні тенденції в цифровому маркетингу
Анотація. В умовах сучасної глобалізації ринкового простору виникає потреба у розвитку специфічної сфери послуг, такої як цифровий маркетинг. В статті розглянуто теоретичне обґрунтування цифрового маркетингу як сучасної форми класичного маркетингу в умовах зміни технологічного базису виробництва та інформатизації суспільства, його особливості, переваги, сферу застосування та аналіз стану. Цифровий маркетинг – це термін, що використовується для досягнення певних бізнес-цілей через онлайн-канали, включаючи пошукові системи, соціальні медіа-платформи, створення контенту та реклами. Зростання соціальних мереж в останні роки пояснюється збільшенням кількості людей, які підключаються до Інтернету через мобільні телефони. Покупці сьогодні мають величезний вибір компаній, які відомі в Інтернеті. Користувачі хочуть відчути, що вони не байдужі до компаній, які зацікавлені в них як у клієнтах, так і в людях. Звідси для маркетологів виникає проблема усвідомлення і систематизації інноваційних форм віртуальної комунікації, ефективного застосування їх у маркетинговій діяльності підприємства.
Актуальність роботи зумовлена, з одного боку, великою зацікавленістю питанням цифрового маркетингу в сучасних умовах, з іншого – його недостатньою розробленістю та систематизованістю. Тому для ефективного і повноцінного управління інтернет-маркетингом необхідно проаналізувати його поточний стан та розглянути новітні інструменти та стратегії. На сьогоднішній час розгляд питань, що пов’язані з цією тематикою, має як теоретичну, так і практичну цінність.
Авторами розглянуто особливості інтернет-маркетингу для Україн, наведено приклади використання підприємствами digital-маркетингу, що сприяло до наявності позитивної тенденції розвитку digital-сфери на прикладі Миколаївської області та визначено фактори, що заважають його ефективному функціонуванню.
Ключові слова: digital-маркетинг; цифровий маркетинг; нативна (природна) реклама; персоніфікований контент; електронна комерція; SMM; SEO.
Література:
- Андрушкевич З. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. № 2. Т. 1. С. 163-166.
- Карпіщенко О. О., Логінова Ю. Е. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій. Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. Суми : СумДУ, 2012. Т.5. С. 177-178.
- Tedlow R. S., Jones G. G. The Rise and Fall of Mass Marketing. London, Routledge Library Editions : Marketing, 2014. 256 р.
- Katherine Taken Smith. Longitudinal study of digital marketing strategies targeting Millennials. Journal of Consumer Marketing. 2012. Vol. 29. Iss. 2, pp.86-92. DOI: https://doi.org/10.1108/07363761211206339.
- Bernstein J. S. Harnessing and leveraging the Power of Digital Marketing Methods. In: Standing Room Only. Palgrave Macmillan, New York. 2014. DOI: https://doi.org/10.1007/978-1-137-37569-8_15.
- Чи є життя без смартфона: думка українців? Інформаційне агенство : веб-сайт. URL: https://www.unian.ua/economics/telecom. (дата звернення: 12.04.2019).
- Kanakaraju D. Content Marketing 2.0 – How to Plan and Execute an Integrated Digital Marketing Campaign. URL: http://digitaldeepak.com/integrated-digital-marketing.
- Рубан В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. Вип. 2-2 (08). С. 20-25.
- QFINANCE Dictionary Бізнес, економіка, банківські умови та бухгалтерський словник, глосарій : веб-сайт. URL: http://www.qfinance.com/dictionary /digital-economy.
- DIGITAL, SOCIAL & MOBILE WORLDWIDE IN 2015. URL: http://wearesocial.com/uk/specialreports/digital-social-mobile-worldwide-2015.
- Oklander M. A., Oklander T. O. Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization. Marketing and Innovation Management. 2016. № 4. С. 92-105.
Стаття надійшла до редакції: 15.04.2019
Як цитувати статтю: |
Моржина А. В., Олійніченко М. Д., Постикіна Є. Г. Сучасні тенденції в цифровому маркетингу. Modern Economics. 2019. № 14(2019). С. 174-179. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-27. |
Morzhyna Anastasiia, Oliinichenko Maryna, Oliinichenko Maryna, (2019). Modern Trends in Digital Marketing. Modern Economics, 14(2019), 174-179. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-27. |