УДК 334.72
Прокопенко Н. С., доктор економічних наук, завідувач кафедри фінансів та банківської справи, Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», м. Київ, Україна
Коваленко О. В., кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗВИТКУ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ РИНКОВИХ ІННОВАЦІЙ У КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ
Доведено необхідність формування якісно нової комплексної методології оцінки ефективності розвитку та реалізації ринкових авіаінновацій підприємств авіаційної галузі. Запропоновано структурно-функціональну діагностику оцінки рівня ефективності розвитку та реалізації ринкових авіаінновацій при формуванні маркетингової стратегії інноваційної діяльності авіаційних підприємств з урахуванням внутрішніх та зовнішніх індикаторів. Здійснено оцінку якості розвитку маркетингово-інноваційних процесів провідних підприємств авіаційної галузі України. Розкрито причини низької якості реалізації маркетингової стратегії інноваційного розвитку досліджуваних підприємств. Означено подальші наукові дослідження, що спрямовуватимуться на розробку концепції маркетингової стратегії інноваційного розвитку авіаційних підприємств в Україні на основі приватно-державного партнерства.
Ключові слова: маркетингова стратегія, підприємства авіаційної галузі, інноваційний розвиток, інноваційна діяльність, маркетингові інновації.
Література:
- Прокопенко Н. С. Регулювання інноваційної діяльності підприємств транспортного машинобудування : [монографія] / Н. С. Прокопенко, М. І. Виклюк. – Львів : «Ліга-прес», 2012. – 218с.
- Григор А. В. Исследование инструментальных стратегий маркетинга / А. В. Григор // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 2 (44). – С. 47-52.
- Капаруліна І. М. Розвиток підприємства: концепція і технологія дослідження [Електронний ресурс] / І. М. Капаруліна. – Режим доступу : http://pidruchniki.com/2015060964960/ekonomika/rozvitok_pidpriyemstva/
- Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: пер. с англ. / под ред. С. Г. Божук. / Ф. Котлер. – СПб. : Питер, 2006. – 464с.
- Нортон Д. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию. / Д. Нортон, Р. Каплан. – М. : Олимп-Бизнес, 2010. — 320 с.
- Правило Стерджеса / Матеріал із Вікіпедії [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://ru.wikipedia.org/wiki.