УДК 658.2 |
DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-38 |
Яценко О. В., доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки підприємства, обліку і аудиту, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси, Україна
ORCID ID: 0000-0002-6404-1894
e-mail: allexsan74@ukr.net
Яценко В. М., доктор економічних наук, професор кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси, Україна
ORCID ID: 0000-0001-7621-1179
e-mail: jacenkovm@bigmir.net
Яценко В. О., студент 3 курсу Чеського агротехнічного університету, м. Прага, Чеська Республіка
ORCID ID: 0000-0001-7761-6952
e-mail: volodymyryatsenko99@gmail.com
Особливості стратегічного менеджменту підприємства в парадигмі сучасних викликів
Анотація. У статті розкрито сучасні особливості стратегічного менеджменту вітчизняних підприємств із врахуванням змін у світовому середовищі. Розглядається сутність стратегічного менеджменту на підприємстві, досліджуються підходи різних науковців щодо цієї проблеми, аналізується його структурні особливості.
У статті висвітлені інструменти стратегічного менеджменту підприємства, які стають в умовах невизначеності зовнішнього середовища чи не єдиними технологіями ефективної діяльності, забезпечують стійку конкурентну перевагу, дозволяють завоювати та утримувати провідні позиції на ринках збуту. Також в роботі наведені основні етапи стратегічного менеджменту на підприємстві, послідовне та систематичне виконання яких, може привести до ефективної діяльності на ринку.
Важливим питанням дослідження стратегічного менеджменту є висунення та обґрунтування рекомендацій, що спрямовані на вдосконалення системи його функціонування на підприємстві.
Ключові слова: стратегічний менеджмент; стратегія; менеджмент; критерії ефективності; збалансований розвиток підприємства.
Література:
- Ричард Кох. Стратегия. Издательство : Эксмо. 2007. URL: https://www.chitalkino.ru/kokh-r/strategiya (дата звернення: 09.2020).
- Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент : Учебник. 3-е изд. М. : Гардарики. 528 с.
- Higgins J. Organizational Policy and Strategic Management : Text and Cases. 2-nded. Chicago: The Dryden Press, 1983.
- Пирс II Дж., Р. Робинсон. Стратегический менеджмент. 12-е изд. / пер. с англ. Е. Милютин. и др. : Питер, 2013. 557 с.
- Chandler A.D. Strategy and Structure : A Chapter in the History of Industrial Enterprises. Cambridge, Mass, MIT Press, 1962.
- Ансофф И. Стратегический менеджмент. Классическое издание Strategic Management. Питер.
- Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М. : Дело. 704 с.
- Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. 12-е изд. / пер. с англ. М. : 2006. 928 с.
- Дафт Р. Менеджмент. 9-е изд. / пер. с англ. СПб. : Питер, 2012. 864 с.
- Котлер Ф. Маркетинг от А до Я / пер. с англ. под ред. Т. Р. Тэор. СПб. : Издательский Дом «Нева». 244 с.
- SMART-постановка целей, или как сделать любую задачу выполнимой? URL: https://www.cybershark.com.ua/smart-postanovka-celej. (дата звернення: 28.09.2020).
Стаття надійшла до редакції: 09.10.2020
Як цитувати статтю: |
Яценко О. В., Яценко В. М., Яценко В. О. Особливості стратегічного менеджменту підприємства в парадигмі сучасних викликів. Modern Economics. 2020. № 23(2020). С. 239-245. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-38. |
Yatsenko O., Yatsenko V., Yatsenko V. (2020). Features of Strategic Management of the Interprise in the Paradigm of Modern Challenges. Modern Economics, 23(2020), 239-245. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-38. |